Monday, January 28, 2008

Kahjuks kannis


Täna tegin 25K freerolli. 1800 registreeritut, lõpetasin umbes 750 koha peal.

Kahju muidugi aga seekord ma oma lolluse otsa ei lennanud, ma arvan. Kaardijooks oli kehv. Loopis muudkui rämpsu, siis mingi kolmandal levelil sain AKo kätte. Raisesin kergelt aga üks läks all-inni. Juba enne floppi, mai tahtnud riski võtta ja foldisin, kuna bott oli alles keskmine mingi 1300 vms(noh, big blindist olin võitnud korra ja see hoidis vee peal)

Seejärel tuli kätte AQo, callisin sain odavalt floppi aga flopp läks täiesti mööda. Keegi tegi mingi mega raise ja pidin foldima jälle. Stack kuivas mingi 600 peale kokku. Siis tuli AA, loomulikult all-inni, seesama vend tuli kaasa, kes mul AKo ära huias. Tsahh, võitsin teda ja sain stacki siis uuesti 1200 peale tagasi.

Veel paar blindi ja olin jälle 800 peal. Siis QQ käes, hiliselt positsioonilt, enne mind suur raise, polnd kaotada midagi - läksin all inni. See raiseja ja veel üks tulid kaasa. Raisejal mingi suvaline offsuit praht, teiel mehel AJo. Flopil olin veel ees aga kuradi turnil viskas ässa lauda. River mind kah ei päästnud. Noh, halb õnn eksole, mitte saamatus? Kahju ikkagi.

1 comment:

another... said...

halb õnn... ma olen neist kuramustest kogu aeg QQ'ga vs AK välja lennand