Tuesday, July 1, 2008

Võit koju ja puhkama

Täna oli mängul kohe teine minek. Sain küll mõned rämedad kaotused nagu TPTK riveril täis kobistatud rea otsa või ülepaar masti vastu. Aga polnud hullu, suutsin end suurtest kaklustest eemal hoida ning väga sügavale miinusesse ei langenudki.

Sessiooni lõppfaasis õnnestus mitu kopsakat potti ettevaatlikult koju lohistada. Noh oleks gaasipedaali nagu kord ja kohus põhja surunud, oleks kasum suuremgi olnud aga kui oled mingi nädal või kauem järjest kolki saanud, siis ei kipu nagu väga tõmblema vaid võtad vaikselt. Katsud mitte väga tähelepanu äratada lauas :) .

Igatahes kui olin üheksa BB-d plsussis, otsustasin lahkuda. Hää küll, seks ajaks polnud mul planeeritud kakssada kätt veel täis aga....seda võitu oli mulle ju nii väga vaja. Moraal on nullis täielikult - sessi alustasin umbes siukse mõttega, et nojah, paar korda saangi siin veel mängida ja siis olen busto. Noh, mitte et see tänane võit mind veel välja aidanud oleks (nii ehk nii mängin way üle bankrolli) aga siiski siiski...

Niisis, mu daamid ja härrad, üle pika aja siin blogis ka pealepoole absoluutset nulli ulatuv graafik.
+ 9 BB (Damn, kui hea on see number vahelduseks jälle roheliseks võõbata)



Ahjaa...selline lugu kah, et sel nädalal ei ole siit blogist enam uudiseid oodata. Mul on kahju raisata kogu puhkus kodus arvuti taga konutades, nii et homme viskan koti õlale ja hulgun natuke mööda kaunist kodumaad, külastan vanu sõpru ning katsun mõnusalt aega veeta. Naasen ilmselt pühapäeval...või kesse teab.

No comments: