Monday, November 3, 2008

Läbi sai

Esmalt natuke oktoobrist. Suures entusiasmis unustasin, et uuele levelile sisenemine ei pruugi sugugi valutult minna. Ega läinudki.
Kohe kuu alguses sain mitu suhteliselt suurt kaotust järjest. Kõige kehvemal hetkel oli bankroll 80 BBga ehk 40 daalaga miinuses. Suht hapu. Oleks 10 daala veel kaotanud, oleksin tõenäoliselt level allapoole kobinud.
Õnneks sain kriisist üle, kaotusi tuli veel aga saadud võidud kompenseerisid need. Kuu lõpuks siiski plussi ei jääanud, nagu vahepeal juba lootsin. Kuu läks lukku - 34 BB pealt. Suhteliselt piinlik.
Lisaks kasumi asemel kahjumi teenimisele jäid täitmata ka kõik teised kuu alguses püstitatud eesmärgid.
Kui olin mõistnud, et boonust ei õnnestu lahti mängida, siis ei hoolinud ma ka enam käte arvust, nii et neidki sai kordades vähem kui plaanitud. Suuresti ka tänu sellele, et ma loobusin kahel laual mängimisest.
Ometi, vaatamata totaalsele põrumisele, ei ole ma siiski eriti löödud. Sain hulka kogemusi juurde ning saavutasin mõningase kindluse 25/50 levelil.

Plaanid novembriks

Eks ma proovin novembris paremini esineda. Ma arvan, et rohkem eesmärke ma endale ei seagi. Rahul olen kui teenin kuu jooksul keskmiselt 3.5 BB päevas ning mängin 3000 kätt(ühel laual 2h päevas mängides ei tule rohkem välja). Võimalik, et kui olen suutnud natuke kindlamini plusspoolele ronida, võtan millaski kuu keskel lahti ka kaks lauda. Siis võib käte arv surem tulla.

Igatahes täna sai tehtud ühel laual 100 kätt. Esimene pool sessist oli jube vaevaline, kaart ei jooksnud kohe kuidagi ning KKga õnnestus oma lolluse tõttu kukkuda - 6 BB. Fck, ma pean õppima suuri paare lahti laskma. Loll mina! Aega jalt see mul õnnestub aga teinekord on need nagu super atackiga näppude külge liimitud.
Minu õnneks tegi ülejärgmine käsi üks tüüp oma KKga minu TT vastu(millest flopil sai kolmik) sama vea. Ahh, mis seal salata, täna mängis õnn rohkem rolli kui oskused. Preflop raisetud 99ga õnnestus samuti flopil kolmik saada.

Lõpptulem +6 BB

2 comments:

Anonymous said...

See sama tegelane, kes kunagi tunde soovitas mängida.

Olen su bloggi ikka alati jälginud ja tekis täna üks küsimus. Sa räägid alati kuidas paar siin ja paar seal peksa sai või ära hittis. Aga kas sa suited connectoreid ja suited gappereid ka ikka posist mängid? Neid on kole lihtne lahti lasta kui flopile pihta ei saa.
Ei meenugi nagu esmapilgul, et sa rida oleks kunagi kusagil hittinud :) alati kas overpair sai peksa või hittisid seti :)

Anonymous said...

Einoh, normaalne värk ju - harjume, õpime ja võidame. Viletsaid kuid peab olema, sest nii saab paremaid kuid kõrgemalt hinnata.