Wednesday, November 5, 2008

Panen pokkerijumalale küünla....anusesse

Krt...ma olen pokkerijumala ikka totaalselt välja vihastanud. Diiler, tema maapealne asemik ja tööriist, oli täna ikka konkreetne sõnnikulaotaja. Poole sessi pealt oli mu VPIP jõudnud tõusta kahelt neljale. Sessi lõpuks, tänu viimasele paarile jaotusele sain ta seitsme peale.

Aga ausõna, ma juba irvitasin, kui järjekordsed 47, K9 või 62 kätte jaotati. Ja niimoodi lolli järjekindlusega. Mille eest, ahh? Mille eest?!?

Sellise kaardijooksu kohta polegi -4 BB kõige hullem tulemus.

6 comments:

Anonymous said...

On ikka tahtejõudu mikrolimiitide limitis ühes lauas niimoodi "lammutada". Kus on action, emotsioonid, hasart, mängu ilu, võidud?

Ranka said...

Kuuled kas sa viitsikid järgmisse posti panna oma statid? Kui jah, siis pane võimalikult suur sample, tahaks huvipärast näha.

Nozzu said...

Suurima häämeelega laon statid letti. Ehk leiate mõne veagi üles.
Ainult jama selles et PTs on mul kõigest mingi 1500 kätt :S

POst saaks minig 10K Partys mängitud käsi. St. loodetavasti on mul see database alles.

Codecci said...

Hakka multitablema ;)

Anonymous said...

no offence aga...
oled sa kindel et fullring limiti 1tablemine on just see mille alla sa tahad oma aega investeerida? lihtsalt lugedes su logi tekib selline nõutus - iga post on kas rõõmuhõise 5bb võidu või kassiahastus 3bb kaotuse puhul. jubedalt tundud scared money.

Anonymous said...

kuskil 7-8lauda lahti ja hakkab ässe-kunne tulema niiet ei jõua ära mängida.