Monday, September 8, 2008

Mis ma oskan öelda. Järjekordne +5 BB kirjas. Hää on ju mitu päeva järjest plussi jääda. Kuid need on nii väiksed plussid ning ma tean, et samamoodi nagu mul on kalduvus väikselt võita, on mul kalduvus ka suurelt kaotada.

Nii, et üks halb päev ja ongi mitme päeva jooksul teenitud pisuke pluss haihtunud. A no mis ma teen, kui rohkem ei tule kuidagi? Mängin rohkem? Kah muidugi võimalus aga...ehh mai tea. Peaks võib-olla jälle oma pooletisttunni reeglit püüdma jälgida. Nüüd uuesti alustades olen seadnud pigem miinimum käte arvu - sada kätt(mis võtab ligikaudu tund aega) ja võib välja logida.

A noh, sellega võin rahul olla, et taas on saanud harjumuseks igal õhtul pokkerit mängida. Loodan, et mingi muu ahvatlus/kohustus mind jälle teelt ei eksita :)

4 comments:

Anonymous said...

no tra kui sa pokkert mängida ei taha siis sa ei ea ju ohmoon....et mingi kohustus oleks et läbi sita pead 100 kätt täis tegema....

Nozzu said...

Kuld

Anonymous said...

Mul tuli just pähe cunning plan, mis on muidugi ahvatlusi täis. Kui näeme, siis räägime :P

Nozzu said...

No üsna pea näeme ju ;)