Tuesday, September 23, 2008

Party paneb näkku

Nähh...party poker tegi mingi eriti fäänsi softiuuenduse ja nüüd ei tööta mu holdem manager enam korralikult. Käsi luges õigesti aga bigbettidest sai aru ainult ühe laua puhul. Nöök! Pean mingi uue proge endale leidma vist jälle :S.

Anyway täna tegin vaid 70+ kätt. A mis siis, eile kütsin see eest 40 kätt üle normi. Ok, ok tunnistan üles, tegelt aga lasin leebet setõttu, et olin mingi 8 BB kasumis. Pole palju jah aga eilsele suurel hävimisele oli vaja väikest kompensatsiooni. Isegi talumehed saavad seda kehva suve korral, eksole. Nii, et miks ma ei või.

5 comments:

Anonymous said...

sa kasutad hem'i ja mängid ühel? kahel laual? ja lased jalga pärast 8BB'st kasumit?

kas rahakartus on sees?

Nozzu said...

Hemi kasutan jah. Mängin kahel laual. Lasin jah jalga pärast 8 BBst kasumit.

A rahakartus...ahh ma ei tea. Tegelt ei ole nagu. Vähemalt mängu ajal mitte, ses mõttes, et ma ei usu, et see mu otuseid mõjutaks. Kui kaardid nõuavad raisemist, siis ka teen seda, mitte ei calli.

Anonymous said...

Ehk siis tahad päeva kindlalt kasumiga lõpetada ;)
Ok, sellist asja on tegelikult päris paljudel (isegi kogenud) pokkerimängijatel sees, et nad mõtlevad lühikese plaani tulemustele ja lasevad end emotsionaalselt mõjutada. Aga sa jätad päris palju raha lauale, kui ei jätka, kuigi mäng hea. Mõtle parem nii, et "Mul läheb hästi, mäng on väga hea ja ma võiksin elu parima sessiooni teha edasi mängides."
Think positive! :D

Anonymous said...

Ahjaa, seda blogi on minu meelest väga põnev lugeda. Just nimelt, et kuidas seekord läinud on ja näha, et keegi suudab sellise kannatlikkusega mikrolimiidi FL-i nühkida.
Kusjuures, laudu soovitan lisada, nagu teisedki varem. Hoiad mängu huvitavana enda jaoks ja ma arvan, et su winrate ühe laua pealt ei läheks eriti alla, sa suht kaua juba mänginud sel tasemel, peaks nagu oskama. Lisaks arendab veidi table selectionit ehk...

Nozzu said...

Suur tänu Sulle uniquest toetava ning nõustava postituse eest.
Just selliste sõbralike ning asjalike kommentaaride pärast ma blogi peangi. Ok, enda jaoks ikka kah aga...no kui ma ainult endale blogi teeks, siis võiksin ju sama hästi ruudulisse vihikusse kirjutada.

Aga mis puutub minu arengusse, siis...suure tõenäosusega võib blogi järgmisel kuul põnevamaks muutuda.
On üks väike koostööprojekt, mis tähendab, et peaksin kolima ühte teise mängukeskkonda ning natuke kõrgematele levelitele.
Kui asi konkreetseks läheb, teen ilmselt ka sellekohase postituse. Juhul kui kompanjon päri on.