Monday, September 29, 2008

Thanks a lot poker tracker.

Täna tegin peaproovi. Järgmisel kuul ronin Towerisse ja hakkan 0.25/0.50 levelil mängima. Et boonust lahti mängida pean tegema iga päev 200 kätt. Sai siis Partys proovitud seda. Ilgelt lahe oli.
Paar korda sain mingi eriti rämeda biidi ja kukkusin mõnusalt. Aga võite oli rohkem kui kaotusi. Lõppkokkuvõttes jäin 15 BB plussi. Päris hea, eksole.

Paraku otsustas nüüd poker tracker kah mulle näkku panna. HUD ja kõik see mees töötas aga databeissi ei salvestatud ühtki kätt. Kuhu ta nad toppis, ma ei tea. Sest party history kataloog on sammuti tühi. On nöök. Jälle ei saa graafikut näidata. Kahju, täna oleks olnud see äge :)

Üldiselt võib septembriga rahule jääda. Suutsin partys vedelenud 17 daalast teha 25 kopikatega. Palju pole aga...khmm...see on pool sellest bankrollist mis Pokerstrategy mulle aasta tagasi andis. Pole just kiiduväärt pool bankrollist kaotada. Aga siiani on mul partys asjad ainult allamäge läinud. Suurem osa sellest aastast pole seal üldse mänginud. Ja nüüd siis selline võidukas kuu.

Aga jah, diil sai täna tehtud ja Tower ootab mind.

8 comments:

Anonymous said...

Soovin edu ja kiiret arenemist seal!
200 kätt päevas keskmiselt pole vist eriline probleem, ma arvan, et 1 h päevas 4 laua peal peaksid ikka suutma.

Anonymous said...

Hei!

Küsimus, et kas said stake-i kuskilt järsku, et kohe NL50-sse hüppad? Kas selline üüratu limiidivahetus pole mitte liiast, st natuke pea ees sogasesse vette hüppamine (sain aru, et oled muidu NL10-t mänginud)?

Plaanis ka ise millalgi Towerisse NL50-100 grindima minna (5 max küll), oleksin igasuguste soovituste suhtes diili osas (kelle alt liituda jne) tänulik.

Boonuse kohta ka - millise valisid siis, et 200 kätt vaja päevas sumistada?

Parimat,
Mario

Nozzu said...
This comment has been removed by the author.
Nozzu said...

Tänud heade soovide eest Uniquest. Esialgu lasen ilmselt küll kaks tundi päevas kahe laua peal. Aga jah, võib-olla kuu keskel võtan neli lahti.

Hei Mario. See on tõsi, et mind staketi. Kuid ilma partneri heakskiiduta ei saa ma öelda, kes stakses.

Ent tegemist ei ole minu jaoks suure hüppega tundmatusse kohta. Nimelt olen ma siiski Fixed limiti mees ning hakkan ka Toweris FL 0.25/0.50 levelit mängima.
Samal levelil olen tegelikult ka Full Tiltis toksinud suhteliselt edukalt. Nii, et hullu pole, ma usun.

Aga kui sa küsid nõu, kelle alt liituda, siis soovitan liituda läbi Taipupole http://taipupole.wordpress.com/ blogil vilkuva Toweri bänneri.

Ta on mõistlik ning vastutulelik mees, saate võib-olla isegi ekstra rakebbacki asjus midagi kokku leppida ;)(ära seda nüüd muidugi lubadusena võta, ma ei saa tema eest rääkida).
Aga võta ise ühendust ja uuri järele: taipu.pole@mail.ee


Mina võtsin/võtan (pole veel raha peale kanda jõudnud) 200 daalase boonuse.

Anonymous said...

Olles su blogi suht tihe lugeja, pakun, et Taipupole sind stakeski. :)

Nimelt, millalgi ta vist pakkus sulle kuskil kommentaaris, et "peaks sinuga mingi kavala diili tegema" :P

Nozzu said...

;)

Anonymous said...

Mis siin ikka varjata, mina olin neh see paharet. Kuid lambist pole siin mitte midagi, oleme siiski Nozzuga koos Michi nuudleid söönud, kell 4 hommikul maffiat taga ajanud ja tema oli lühikest aega ka mu ametliku abikaasa asendaja ning täitis neid kohustusi hiilgavalt. :)

Seega stake on kindlates kätes ja igasuguse mänguajata antud, tuleb lihtsalt proovida. Ei kahtle eriti edus - tähtede poole!

Anonymous said...

Ega jah, alustada tuleb algusest, nii need miljonid tulevad! :)

Kuskilt kõrva jäänd mõnus kõnekäänd: Puu otsa tuleb ikka ronida okshaaval, mitte katapulteeruda otse tippu!
Kas mitte see suur juht ja õpetaja härra ranka nii pole öelnud... lol

Edu!