Wednesday, September 10, 2008

Tänasega siis lõppes võitude seeria. Noh see üks võidukas sessioon teise järel hakkaski Party puhul juba veidike imelik tunduma.

Nüüd ma tunnen vana hea partypokkeri jälle ära. Tsahh -7 BB kirja. Noh, see pole ka mingi suur kaotus aga kahe eelneva päeva võidud said kenasti nullitud.

A no mis sa ikka mängid, kui ei anta korralike kaarte. Ei saa ju nii kah nagu vennad kellel on flopi vaatamise protsent ligi üheksakümend ning teenivad 40 käega 70 BB kasumit. Sellist jama olen mina ainult partys näinud.

9 comments:

Anonymous said...

WOW -7 BB-d V???? OMMMMMMG see on siis tervelt 70 senti???:S:S:S:S OMMMG kuul pähe seis ju

Nozzu said...

Sa anokas lihtsalt ei saa pihta, et pole mingit vahet kas 70 senti, 70 daala, 700 daala või 7000 daala.
Niikaua kui arvestamine käib BB-ds on 70 sendi kaotamine põhimõtteliselt sama suur/väike kui 7000 daala kaotamine.

Anonymous said...

Lolle ei tohi sõimata! Rassist!

Nozzu said...

Süüdi :)

Ranka said...

see anonüümne on haige vana

Unknown said...

Järsku sa peaksid rohkem laude hakkama avama, et mäng oleks huvitavam (rohkem käsi tunnis, rohkem olukordi, rohkem experience). Näiteks hakkad avama alguses 4 edasi 6 või 8 lauda korraga, olenevalt kuidas sulle mugav on. Loomulikud võidud/kaotused on suuremad, aga loe pokerstrategy.com'ist artiklid üle ja proovi. Sellistel micro limititel on minu arust 2 lauaga mängimine üsna jama.

Lisaks 3k kätt kuus tempos ei jõua kah kuhugi (räägid et tahad kunagi saada suureks mängijaks).

Mõtle sellele!

Nozzu said...

:) Hehee, selles mõttes on sul õigus küll, et kaks lauda on vähe. Võiks neli ikka võtta. No eks ma jõuan sinnani kah, kui kahega juba ära harjun, siis läheb neli käiku.

Aga suureks mängijaks...noh, seda ma pole öelnud :P Heaks, seda küll jah.

Muidugi oleks tore ühelt maalt end pokkerist elatada aga ... ma annan endale aru, et tõenäoliselt seda ei juhtu. Vähemalt mitte lähima viisaastaku jooksul.

Anonymous said...

vähemalt mitte 5 elu jooksul

Nozzu said...

:D