Sunday, February 15, 2009

Elu teine live mäng

Eile sattusin oma elu teisele kodumängule. Et ma NLi eriti ei jaga ja mängijad polnud kah mitte koduperenaine, vanatädi ja onu vaid regularid kes iga nädal mängivad, siis mõtlesin, et lähen ainult kiibitsema mitte mängima.

A niisama vaatamisest ei tulnud miskit välja - meelitati ikkagi lauataha. Seks ajaks oli turniir juba mingi tund aega kestnud tegelikult ja mu stäkk mõneti väiksemaks põletatud. A noh, sisseost polnud kallis, nii et miks mitte veits lõbutseda.

Mänguks siis rebuydega fullring NL tournament. Hoidsin oma tavapärast tight agressiv joont. Et see oli ka teistele mängijatele teada, siis paar korda õnnestus tugevate kaartidega vaid blindid ära korjata. Õnneks oli lauas ka üks ultra LAG kellega sain kaks korda all-in seisu ning kasvatasin stäki suht soliidseks.

Viimase rebuysid lubava ringi ajal olin jälle all-inn ühe short stacki vastu oma masti ja rea tõmbega. River tõi rea ja sain stackile veel lisa.
Kui rebuyde (mida ma ei teinud ühtki) aeg ümber sai ning hakkas võidujooks kolme rahakoha peale, olin kaheksast mängijast stäcki suuruse poolest umbes viiendal kohal.
Kaart jooksis kenasti ning sain veel ühe mehe all-in situatsioonis lauatagant minema puksida.

Lõpeks jäimegi kolmekesi laua taha. Stäkkliider oli end rämedalt täis õginud. Mina olin oma chipsihunnikuga teisel kohal aga mitte eriti ees kolmandast vennast. Siis aga õnnestus kolmanda koha mehel kaks korda liidrilt suur pott välja pigistada nii et mina jäin kolmandaks.

Liidripositsioonilt kukutatu hakkast tiltama. Lükkas esimeselt positsioonilt all-inni, teine mängija foldis ja mina callisin oma AT suitediga. Vastasel oli mingi suva praht käes, nii et tõmbasin ta oma ässaga peaaegu tühjaks.

Paar kätt hiljem olimegi kahekesi. Vastasel mingi uuuuh....mai tea vähemalt viis korda suurem stäkk kui minul. Ilmselt isegi rohkem. Minu pakutud diili ta vastu ei võtnud, nii et hakkasime toksima.
Et ma oma TAG stiilist ei loobunud, kuivas mu stäkk üsna ruttu kokku. A paar võitu isegi sain, nii et õnnestus saada umbes kolmandik laual olnud chipsidest enda kätte.

Turniiri viimaseks käeks jäi QKo millega preflopis all inni läksin. Vastane kaalus tükk aega aga tuli siis kaasa ming 8 3 offsuitediga. Flopp tõi aga lauda kaheksa, turn ja river mulle abi ei toonud ja nii ma jäingi teiseks.

Ise olen rahul :)

5 comments:

Unknown said...

HU-s tavapärane TAG stiil ei toida, eriti kui turnade lõpus on blindid suured.

Nozzu said...

Ma aimasin, ei tegelt isegi teadsin, et ma teen seda valesti. A muudmoodi ei osanud.
Polnud varem sellises situatsioonis olnud.

sancs said...

See on märk, et on NL-i peale aeg liikuda :)

another... said...

viimane aeg :D

RP

Anonymous said...

hea algus