Friday, February 6, 2009

AIIII TÕRVA KUIDAS PEKSAB PASKA VENTIKASSE!

Sry. pidin selle välja karjuma.

Kui ikka saja käe jooksul riverdatakse kolm suurt potti ära, siis. Siis ei oskagi midagi muud öelda.


P.S Andke mulle andeks, et niimoodi orbiidilt kadusin jaanuari alguses. Ei öelnud sõnagi. Aga ma ei teadnud, et see paus nii pikaks venib.
A just ühel sellisel päeval nagu täna mõtlesingi, et teen väikse pausi. Või tegelikult ei mõelnud kah. Lihtsalt sellise koblaka viskas ette, et ei tahtnud enam mängida. Mõnel päeval ikka mõtlesin, et peaks mängima aaga ei suutnud end sunduda. ja nii ta läks. Ei vaadanud ma blogisse ega lugenud ühtegi pokkerifoorumit. Olin täitsa eemal ja ära.

Alates selle nädala algusest olen taas mänginud. Siiani on sujunud aga täna...möh...noh..jah. Juhtub, saame aru ja katsume üle eldada.

Aga blogisse julgesin alles täna esimest korda vaadata. Piinlik oli lihtsalt teie, lugejate, ees. Veelkord, palun vabandust.

No comments: