Wednesday, February 25, 2009

Jopp

No jopp Antoonio....siuke asi nagu mast tuleks pokkeris ära keelata. Krt. kui mitte kõik, siis enamus suuri potte kaotasin täna mastile. Kui turnis ei suutnud kolmas mastikaart mu eduseisu ära nullida, siis riveris tulnud neljas mastikaart viis ikka poti minema.
Sai saa ennast kaitsta lihtsalt, paku kui agressiivselt tahad, mingid mõtetud mastimölakad töllerdavad ikka niikaua kaasas kuni end täis õgivad.

Tantsi jopp Johanna, jopp Johanna - jopp kuni hommik käes.

3 comments:

Anonymous said...

No limitis saaksid ennast ilusti kaitsta tõmmete vastu. Peaksid lihtsalt rohkem panustama kui üks small või big bet. Miks sa üldse fixed limitit mängid? Sa vist ei tea kui mõnus tunne see on kui terve stacki peale sunnitakse sind otsust tegema ja käed võtab kergelt värisema sest tead et kui vale otsuse teed, siis mitmesaja käega kogutud väiksed võidud lähevad vastase tasku aga õige otsuse korral tunned end hetkeks maailma kunnina.

Nozzu said...

Väga kenasti kirjeldatud NL-i võlu ja valu.
Aga just seda ma kardangi. Minu poste lugedes tuleb ilmselt välja, milline emo ma olen. Ning selline, no limitiga kaasnev emotsionaalne üles alla pendeldamine lööks mu pumba rivist välja :)

Tohmu said...

LHE-s on tegelikult variatsioon suurem, kui NL-is. Jah, tõesti sa võid ühe käega NL-is terve buy-ini kaotada. Kuid, kui kaardipakk külma jookseb, siis on see LHE-s palju laastavam, kui NL-is.