Thursday, October 2, 2008

Koidik

Koos oktoobri saabumisega keerasin harrastuspokkerimängijana ette uue lehekülje. On isegi mõneti sümboolne, et just oktoobris, oli see ju aasta tagasi oktoobris, mil pokkeris oma eimesed arglikud katsetused tegin. Nüüd on lasteaed läbi ning aeg edasi liikuda.

See nn. lehekülje keeramine sai teoks ainult tänu kaasvõitlejale Taipupole, kes pakkus mulle täiesti ootamatult, et võib mind stakeda. Aitäh!
Loodan väga, et me mõlemad saame sellest kasu. Või kui nii ei peaks minema, siis hüvitan ma kahjud. (Jah ma tean, et diil oli teistsugune, ent mul on psühholoogiliselt lihtsam mängida, kui tean, et minu võimalike eksimuste pärast keegi teine kahju kannatama ei pea). Aga see selleks, katsume olla ikka positiivsed.

Ok, täpsemalt. Tänu Taipupole hulljulgusele, usule, lahkusele või tont seda teab, millele täpselt, on mul nüüd Toweris 300 daala. Millest üritan FL 0.25/0.50 levelil endale kopsakamat bankrolli rajama hakata. Boonuseks valisin 200 daalase boonuse. Mis tähendab, et mul on 60 päeva jooksul võimalus saada veel 200 daala lisaks. Juhul kui mul õnnestub koguda 1600 player pointi. 800 pealt saan poole rahast kätte.

Esialgu arvestasin, et kui päevas kakssada kätt teen, siis saan boonuse lõdva randmega lahti. Paraku-paraku, esimene sessioon näitas, et boonuse kätte saamine on märksa keerukam. 150 käe jooksul teenisin vaid 3.2 punkti. Vaja oleks päevas aga keskmiselt 26 punkti. Nii, et vesi peal. Mis saab - ma veel ei tea.

Teine eesmärk oli teenida päevas keskmiselt 5 BB ehk siis 2,5 doltsi. 30 päeva peale teeks see 75 doltsi, millele oleks pidanud mu plaani kohaselt lisanduma 100 daala boonust. Ehk siis oktoobri lõpuks oleks pidanud plaanide kohaselt olema mu bankroll 475 daala. Millest oleks piisanud, et hakata alates novembrist mängima levelil 0.5/1.00.

Ent jah, nüüd kus on üsna selge, et ma boonust lahti ei saa, tuleb plaanid veidi ümber vaadata. Igatahes jätan ma endale eesmärgiks mängida vähemalt kakssada kätt päevas ning olen rahul kui kuu jooksul teenin 150 BB kasumit.

Need olid siis plaanid, kui ma eile raha kontole kandsin ning värisevate kätega laua avasin. Reaalsus aga...jah...kõigi (va heiterite) suureks pettumuseks pean ütlema, et esimene sessioon läks aia taha. Lõpetasin 12 BB suuruse miinusega.

Valusa matsu sain situatsioonis kus mul olid poket mutid ja vastasel poket ässad. Tema sai flopis kolmiku täis, mina aga rea tõmbe. Sellest situatsioonist ju ei viska kätt maha. Ja kui veel turn mulle muti tõi, näitasin agrssiivsust. Paraku rida täis ei tulnud ja tuli valus kaotus vastu võtta. Sellest ma päriselt ei toibunudki, edasi läks kõik allamäge. Samas ma ei usu, et ma seda kätt valesti mängisin. Võite ise veel järgi tsekkida ja kohtuotsuse langetada.

Enivei, see 12 BB kaotust pole mingi katastroof. Juhtub ikka. Hullem on see boonusega alt minek.

Aga täna, täna ma ei mänginud. Ok, tahaks vabanduseks öelda, et mul oli palju tööd. Aga tegelikult, uhh...häbi on küll üles tunnistada aga olgem siis ausad. Nimelt ei funganud tänu Toweri uuendusele täna mu abimees poker indicator. Et ma olin eile kaotuse saanud, siis ei söandanud selle abita mängima hakata. Jah ma tean, jube nõme on küll niimoodi igast abividinatest sõltuda aga...
Olgu, homme mängin selle eest rohkem. Töötab see vidinas siis või mitte.

Jah, nagu näete, pole mu uus algus just kõige roosilisem. Aga loodan, et te veel usku minusse ei kaota. Või mis veel tähtsam, et ma ise seda ei kaotaks.

7 comments:

Anonymous said...

häving boonusplaanidega: $200
12BB miinuspäev: $6

mängida tänasest 2x rohkem käsi päevas: PRICELESS in the long run

Naxer said...

Seda QQvsAA kätt mängisite mõlemad üle vastasega turnis, mil 4card str maas oli. Standard on callida, mitte raisega anda paremale käele (rida obv) võimalust 3bettida või cappida.

Rõõm näha, et mängid fixed limitit, mis ka minu eriala on viimasel ajal. Olen vaadanud kümneid DC videosi selle kohta ning plaanis vaadata veel ning mängin 2/4 limiidil keskmiselt 1k kätt päevas. Kui soovid mängu kohta midagi küsida, olen nõus rõõmuga vastama. Edu igatahes plaanide elluviimisel ja mängus arenemisel!

Anonymous said...

Sa oleks pidanud kellegi käest või ise uurima täpsed andmed välja, boonuse vabastamiseks. Et mis limiidil ja palju käsi läheb vaja, et boonus vabastada(natuke matemaatikat). Hetkel päästaks vaid kõrgemal limiidil mängimine aga br reegleid eirata ei tohiks. Kahju, et suur rakeback jääb boonuse näol tulemata. Jaksu edaspidiseks.

Anonymous said...

Aga samas kui tunned, et laud on mõnus ja tunne hea ning mõned +BB-d sees, saab ju alati pikemalt lauas mängida kui plaanitud...

Naxer said...

Mängijate tase seal ilmselt piisavalt vilets, et ei näeks probleemi 300$ bk-ga ka 0.5/1 togida ning 400-500ga juba 1/2 shotte võtta, kust märksa kiiremini peaks neid punkte saama. Need sendilimidid (alla 0.5/1) tunduvad kohati liialt arengut pärssivad, kuna mäng on neil ka ikka eriliselt loose ja tobe nagunii. Samas hea kannatlikkusega närib end ka sealt läbi ning poh kui esialgu see bonus ka vabastamata jääb, küll antakse hiljem uus ja tähtis ikka mängu beatida eelkõige.

Anonymous said...

Njah. Selles on Sul õigus, et lehekülgedes, kust boonust pakutakse ja boonustest iseenesest puudu ei tule. Muidu soovitaksin wpex pokkerit, kus rakeback on 65% hetkel ja iga nädal makstakse välja aga seal samuti mitu viga, laudu vähe ja trackimis programmid seal ei tööta.

Anonymous said...

eelmine kommija oli siis Tarq666