Sunday, October 5, 2008

Aega parajaks teen

Et ma siin Toweri või PO või mille iganes pätsi oodates rooste ei läheks, siis lugesin täna veidike Sklanskyt, vahtisin Milleri videosid ning togisin Partys paarsada kätt. Kõik ettevõtmised lõppesid kasumlikult.

Raamatute ja videode kohta mul graafikut ette näidata pole. A Party sessioon kulges sedaviisi: +10 BB.


Ahsoo, kui isiklikest edusammudest rääkida, siis sain reedel juhtimisõigust tõendavale dokumendile lisaks seal augusti keskpaigast olnud A tähele veel B tähe kah juurde. :)


EDIT: Ja nii igaks petteks tegin Toweris ühe no limit freerolli kah. Auhinnafond 20 daala mis jagatakse ära nelja parema vahel + 4 PP iga võidetud dollari pealt. Osalejaid oli 50 ning stacki suurus 500.

Ja teate mis? MA VÕITSIN SELLE TURNIIRI! Minu esimene turniirivõit! Jehuuuu. 7 daala ja 28 PP nagu maast leitud :)




Eeee....on vist ikka nii, et selle 7 daala kättesaamiseks pean nüüd saama 28 PP.

EDIT 2:
Noh, ja siis edust kannustatuna tegin ma veel ühe 20 daala boonuse freerolli. Esimese käega, millega ma tegin viiesajasest stackist 2000 tõusin kohe teisele kohale. Kuni lõpuni pendeldasin 2 ja 3 koha peal, kuid paraku langesin ikka kolmanda koha pealt välja. Noh aga 4 daala boonust veel juures :)

3 comments:

Anonymous said...

No näed, good job!
Ma ei tea, palju sa varem NL kätt proovinud oled, aga hea FL annab ka sellele aluse. Freerollidel saad stäkkide sisse lükkamist ilma rahata päris palju harjutada.

Nozzu said...

Aitäh! :) Ent tõsi ta on, et ega ma seda NL värki tegelikult ei jaga. Senine kogemus piirdub Triobeti monday monsteritega, seal sain kah paar-kolm korda rahasse.

Nii monday monsterit kui nüüd neid turniire togisin FL teadmiste pealt ning panustasin suht kõhutunde järgi.

Anonymous said...

Ma mängisin tükk aega NL-i põhimõtteliselt ainult pot oddse arvestades. :) Flush draw-ga ei callinud, kui sinna 1:4 kanti ei saanud, enda panused püüdsin väiksed hoida, et kui vastane callib siis tegin hea panuse jne. Freerolle biitis ikka. :D