Wednesday, October 22, 2008

Nozzu Ükslaud

Täna tegin taas ühel laual. Mõtlesingi siin siukest asja, et kuna boonust nagunii ei saa ja kusagile kiiret nagu pole, siis võiksin togida nii harjutamise mõttes ühel laual kuni olen selle kuu valusad kaotused tagasi võitnud.

Täna oli päris karm rabelemine. Ehkki kordagi miinusesse ei langenud, käis pidevalt selline üles alla tõmblemine. 103 käsi oli AK mille mängisin valesti, tahtsin nii väga sellega võita, et viskasin ta alles riveril minema. Kukkusin nulli omadega. Viimane 104 jaotus tõi AA pihku. Preflopis capiti kolmekäeliselt asi ära juba. Flopp tõi A lauda minu õnneks ning turnil sai asi läbi. Olin tagasi jälle 5 BB peal. Punkt mille ümber kogu see aeg rabelemine käiski.

3 comments:

Anonymous said...

wow, very special, i like it.

Anonymous said...

Limit poker rake osakaalu oled endale selgeks teinud? See on JULM julm ma ytlen:)

Nozzu said...

Krt, on vist tõesti nii, et ma maksan kuu jooksul rohkem raket kui teenin :S Ei tea, kuidas see võimalik on aga nii ta vist on.