Monday, October 13, 2008

Tighten up

Ok, hakkan vaikselt harjuma Toweriga. Ehkki, see soft ei sobi mulle kohe üldse. Holdem indicator seal ei funka ning PO keeldub mini views live HUDi näitemast. Normal viewga mahub aga ainult üks laud tervenisti ekraanile. Nii, et suht pimesi mängin. Crap.

Aga millest ma pärast esimest 500 kätt(vähe küll jah) aru olen saanud, on see, et mäng on tunduvalt tightim ja agressiivsem kui Party 0.5/0.10 laudades. Tuleb tunnistada, et mu eelnevad kaotused Toweris on osalt tingitud sellepärast, et preflop olin tight agressiv küll, ent postflopis keerasin calling stationiks ära. Äkki vastane ikka niisama ajab jonni, no äkki mu top pair on ikka parem. No vaatame, mis river toob. Call, Call, Call ja nii ta läks. Mitte küll koguaeg aga ikkagi. Jube, eks. Aasta aega mänginuna ei tohiks enam siuke lohh olla.

Täna keerasin kraanid kinni. Kui flopp mööda läks, siis ei hakanud punnitama, et no äkki ikka turn teeb väikese ime. Võib-olla isegi liialt ettevaatlik olin. Aga noh...harjume uue leveli ja keskkonnaga.

Esimest korda siis pisikeses plussis toweris. + 2 BB. Nagu graafikust näha, siis kergelt see ei tulnud. Vaatamata, või siis just selle tõttu, et kaardijooks oli tegelikult üli hea. JJ tuli vist kätte mingi 5 korda. Paar korda AA ning sekka peoga AK.


7 comments:

Anonymous said...

Nothing is going to stop us now!

Ranka said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ranka said...

aa ja ma tõenäoliselt enne 16.00 ei ärka :D

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Naxer said...

Kas siis top paar polegi hea FRs? Tuleks foldida vai? Mul 6max-s küll tihti peamurdmine, et kas K high on hea...

Nozzu said...

No oleneb vastaste käitumisest, kui ikka bet-raise ees on, siis...

Anonymous said...

nozzu.blogspot.com is very informative. The article is very professionally written. I enjoy reading nozzu.blogspot.com every day.
cash loan
bad credit loans