Sunday, December 21, 2008

Kaardid peos jälle

Üle pika aja sai siis jälel nati mängitud. Rabelemist oli kõvasti. Kui siin eelmised sessid on jäänud VPIP alla kümne, siis täna oli see näitaja 20.

Paraku suurt midagi saavutada ei suutnud. Ise jäin rahule sellega, et suutsin KKga vähemalt lühikeses perspektiivis õiged otsused teha. Ühe korra tegin kunnidega flopil laydowni kui A lauda kukkus. Selgus, et algselt blind stealerina paistnud vennal oligi AK käes. Oma ässa reetis ta sellega, et cappis preflop mu raise. EDIT: Või pagan, kuna pott oli suur, siis äkki oleks pidanud ikkagi maha callima?
Päris sessi lõpus aga läksin KK showdownile, vaatamata sellele, et vastane flopil mu raise üle karjus ning järgmistel tänavatelgi bettis. Showdownil selgus, et ta pröökas lihtsalt oma pocket seitsmetega millele ta ühelgi tänaval abi ei saanud.

Mõlemad KKga tehtud otsused tulid suht raskelt aga õnneks õigustasid end.

Tänane tulemus: + 3 BB

3 comments:

Anonymous said...

Very good choice of colors and theme! Great blog! Check out my blog for a free internet speed test and PC tune up. All comments appreciated! Links too!

Free Internet Speed Test

Anonymous said...

to:Edit

Miks maha callida kui sa nägid, et tal äss käes on :) Mida sa pikas perspektiivis sellega saavutad peale miinuse, kui sa loed vastast et tal äss käes on ja ikkagi maha callid :)

Ja teine kord ka väga hästi mängitud (Y)

"Mängi tunde"

Nozzu said...

Nojah, teise näitena toodud käe puhul oligi see teema, et laual olid vaid väiksed kaardid, mistõttu jäi võimalus, et mu owerpair on ikkagi ees.
Kuigi, et laual oli paar, ja vastane oli üli loose, siis kahtlustasin, et tal võib kolmik olla. Nii, et jällegi, ei tea, kui õige see maha callimine ikka oli. Hiire kursori viisin turnil igatahes juba foldi peale ning seal värises ta ikka tükk aega, enne kui südame kõvaks tegin ja callisin.

Äkki oli ka callimine viga. Äkki peaks proovima mängida ikkagi selel reegli järgi, et kui arvan, et olen ees, siis betin või raisen, kui arvan et taga, siis foldin. Ja kui ei saa aru, kus olen, siis foldin mitte ei calli. Samas, kui pott on suur ning oddse ja oute on, siis nagu oleks call ju õigustatud.
Ahh...mida rohkem ma pokkerit mängin, seda keerulisem see mäng mulle tundub.