Tuesday, December 23, 2008

Kvaliteet vs. kvantiteet

Mõtlesin siin siukest asja, et äkki ma ei peaks iga mängukorra järel postitust tegema. Et ootaks äkki ära kui näiteks viissada kätt täis ning postitaks siis graafiku. Samuti jõuab 500 käe jooksul äkki tulla ka mõni põnevam jaotus, mida avalikult analüüsida vms.

Et siis umbes post nädalas mu praeguse tempo juures. Ja vahepeal erandkorras suurema võidu või kaotuse puhul.

Võiks hakata ka alles iga kilo järel postitusi tegema, aga ma kardan, et siis võib juhtuda, et kuu aja jooksul tuleb ainult paar postitust :), mis ilmselt viiks blogi hääbumiseni.

Näiteks eile ei viitsinud ma sissekannet teha, polnud nagu midagi öelda ega näidata. Siuke uimane kulgemine väikeste tõusude ja mõõnadega mis lõppes paraku siiski 5 BB miinusega. Aga noh, see pole eriti märkimisväärne, eksole.
Täna samas õnnestus jälle 22 BB kasumit teenida. Taaskord olid poket kunnid need, kes raha koju tõid, kussjuures AA vastu.
Samas jäi käte arv täna vaid mõnekümne peale. Vähe küll aga kuna ma olin tulemusega rahul, siis leidsin, et võin pokkeritoa ukse väljastpoolt kinni lüüa.

A noh, kahe päeva peale annab siis jälle ühe 100+ käelise graafiku üles riputada :) Kahe päeva plussid miinused andsid kokku +17 BB.

3 comments:

Ranka said...

mina arvan, et sa ei PEA üldse mitte midagi KINDLAL ajal postitama :) Vaid peaksid postitama siis, kui tunneb, et tuleb ;)

Mina igastahes juba praegu teen nii ja luban, et järgmine aasta ei tule ühtegi "sunniviisilist" postitust. Kui tunnen, aasta aega jutti, et ei ole millestki kirjutada, siis ei kirjuta ka :)

Anonymous said...

Nende graafikute postitamine ei anna sulle midagi, pigem võtab - surve head graafikut koguaeg näidata.

Pigem posti käsi, kus tundsid, et võiks mõtteid jagada. Kindlasti annab palju rohkem kui graafiku post.

Nozzu said...

Suur tänu teile Ranka ja Anonüümne. Teie kummagi jutus väga hää point.