Monday, December 8, 2008

Klounide kokkutulek

Hehe. Et oma limiidis täna laudu polnud, katsetasin toweris 0.15-0.30 limitit. Siuke tunne nagu oleks lollidemaale sattunud. No selline vahe ikka aste kõrgemal oleva leveliga, et lõug jäi üllatusest rippu. Hullem veel kui Party. Kohe kindlasti hullem. Laua keskmine VPIP on üle 60 prossa, samas aste kõrgemal kõigub see mingi 20 - vahel.

Samal ajal on mängijad suht passiivsed. Mis tähendab aga teinekord armsaid üllatusi. Näiteks virutatakse showdownil AA lauda, ilma et sellele oleks eelnenud vähimatki agressiooni märki varasematel tänavatel või enne floppi.

Nii, et peaks olema totsna selline raha kokkukorjamise koht. Paraku ma sellega hakkama ei saanud. A tühja sest. Vähemalt tean nüüd, et kui oma levelil peaksin hävima, siis on koht, kus võimalik end taas üles putitada.

Hea küll - hea küll. Rahva tungival nõudmisel: lisalugu :)

Ogei, võib-olla olen ma tõesti kloun(endal kah vahepeal selline tunne). Aga oma blogisse postitan kasvõi kolme käe põhjal joonistatud graafikuid ja kui see sulle marguzz frustratsiooni tekitab, ei pea sa üldse seda blogi lugema. Kohustusliku kirjanduse annab sulle õpetaja mitte mina :).

See nüüd muidugi ei tähenda seda, et kommentaariumis kritiseerida ei tohi ja mingeid soovitusi ma kuulda ei taha.
Vastupidi - olen iga kommentaari eest tänulik kuna need annavad blogile eluvaimu juurde ja on tihtipeale ka motiveerivad. Näiteks tahaks ma, preagu puhkuse ajal, ellu viia ka Naxeri soovituse ja teha üks päev 1000 kätt ning vaadata, mis saab.

Ainult et süljepritsmed stiilis: "Hea jobu rsk, 100 kätt pole sessioon, mina teen 1000 kätt poole tunniga," viskavad mul teinekord närvi püsti.
Ses mõttes, et tegelikult ma kondan samuti mööda foorumeid ja blogisid, vaatan graafikuid, õppevideosid, loen pokkeriraamatuid ning see ei ole mulle mingi üllatus, et paljud, kui mitte enamus, mängivad päevas samapalju käsi läbi kui mina kuu jooksul. Selle faktiga mind jalust ei raba.

Ma annan omale isegi aru, et mängides mingi 100 kätt päevas raiskan ma aega. Aga see on mu oma aeg, eksole.

Ja ma tean väga hästi, et progressi huvides oleks mõtekam mängida rohkem käsi. A sama moodi ma tean ka seda, et suitsetamine võib enneagu mullatoidule viia, plastikut ja paberit ei tohi läbisegi kartulikoortega konteinerisse loopida, nina nokkida pole ilus, autos tuleb kinnitada turvavöö ka tagaistmel, liigne alkohol on kahjulik, bussis tuleb vanainimestele istet pakkuda ja veel paari asja. Tean aga talitan ikka nii nagu mulle parasjagu meelepärane on.
Ning tegelikult ainus, kel on põhjust minu seanahavedamise peale vihastada ja öelda, et mees mis huiad seal, hakka juba korralikult mängima, on sõber Taipupole, kes minusse raha paigutas.

Ent olgu veelkord toonitatud, see ei tähenda, et kellegi teise kommentaarid oodatud poleks. Andke aga kuuma :)

Intrigeerimiseks veel üks graafik tänaõhtusest mängust levelil 0.25/0.50. Tulem: +10 BB.

7 comments:

marguzz said...

mulle tundub et sa oled ise üks paras klound, mees 70 kätt, mis asi see on? Sa ei jõua mitte kunagi niimoodi kuhugi.... ma mängin 10min 70 kätt see ei ole sessioon, isegi graafiku postitamist väärt mitte,
mis su pokkeri eesmärgiks on a) areneda ja jõuda kuhugi?Siis õpi palju midagi ja 100käest päevase ei ole kahjuks kasu 1000+ akkame rääkima

Anonymous said...

ma tahtsin ise ka just soovitada, et mängi ikka normaalselt. alla 100 käe mängida...väga mõttetu

Anonymous said...

samas sai kasum õigel ajal lukku pandud. graafik näitas selgelt langemise märke ja kui 100 kätt oleks mänginud, siis oleks arvatavasti miinuses lõpetanud.

Ranka said...

Kas eelmised kommentaarid on naljakaga pooleks või tõsiselt mõeldud? Kui tõsiselt, siis mina ei saa aru, mis krt Teil viga on???

Iga inimene mängib täpselt nii, kuidas tahab, kuidas talle meeldib ja niipalju, kui ta tahab! Kui temale see meeldib, siis mis on teiste asi, seda talle öelda??

Ja olen neid agaraid vendi näinud küll ja küll, kes mängivad kuus 250,000 kätt ning laiavad, et mängivad 200NL aga teenivad tegelikkuses vähem, kui Nozzu mikro fixed limitis.

Soovitan pilgu heita järgmisele teemale: http://forumserver.twoplustwo.com/96/small-stakes-full-ring/official-fatdan-vs-petteytheft-prop-bet-thread-332492/

Kus kaks mees läksid kiskuma ning hakkasid sarvi puksima, et kumb suudab rohkem teenida kuu aja jooksul. Üks venitas pea 2k$ välja ning teine rohkem, kuna oli suure upswingis aga long runis mõlemad teenivad 200,000 käe peale $2000, mis mis teeks 100 käe peale $1. Too on siis 200NL-lis. Aga härra nozzu on 10x väiksemas limiidis, mängib vähe ning areneb tunduvalt rohkem ning tulemused peaaegu samad, mis neil härradel.

Jutu mõte:
Parem mängida 70 läbimõeldud kvaliteet kätt päevas kui 7000 trash handi. Samuti 70 käe vend ei lähe peaaegu kunagi tilti, ta areng on kiirem ning stressi vähem, kui 7000 käe vennal.

Codecci said...

Kas just areng kiirem, aga kui professionaaliks saada ei taha ja mängid põhimõtteliselt meelelahutuseks, siis miks mitte :)

sancs said...

Nozzu on selles suhtes vanakoolimees, sest enne internetipokkeri teket just sellise kätearvuga pokker selgeks saadigi. Vaevalt, et mõni proff algusaastatel mitme laua vahel kasiinos jooksis ja nii multitables.

Seega on nii täiesti võimalik pokkeris heaks saada, lihtsalt püsivust ja kannatlikust peab olemas kordi rohkem kui näiteks minul seda kusagilt võtta oleks :)

Anonymous said...

Ainus asi millega ma selle kõige juures küsimärgi taha pidama jäin:

Nozzu,sa mängid 2 lauda? kuidas sa 1k kätt kokku püüad saada :S

ma arvasin ka eile et tuleb kõvasti käsi vahepeal sain isegi 9 lauda lahti (lagunevad, shortstacksituvad jne... ning tuleb vanad eest kinni panna) ... 3h mängisin ja 1.1k kätt tuli...

ise arvasin et rohkem tuleb... see selleks...

mängi oma mängu mängi palju mängid, aga 1k käte jaoks pead 2,5x rohkem laudu lahti tegema, et mitte päev otsa mängida...

rahapada

PS. mis puutub teistesse, üsna mõttetutesse kommentaaridesse (sellest et mängisin nii janii palju) ... who gives, it's not the quantity, it's the quality that counts