Thursday, June 26, 2008

Ahhh, mida

Ei krt....nii ei saa enam. Aitab sellest ühe lauaga nühkimisest. Praegu lään autokooli aga kui tagasi tulen ja õhtupoole aega on, siis oi tõrva, siis ma võtan FT-s KAKS :D lauda korraga lahti.

Saagu või sitem aga peab multitablingut praktiseerima hakkama sest dollari eest tunnis ei ole mõtet aega surnuks lüüa. (Kaks doltsi oleks juba teema, eksole :) )

Nii, et nüüd on kaks võimalust, ma kas hakkan kiiremini arenema või kaon nädala jooksul pokkerimaastikult ning leian endale mõne muu hobi, kolin näiteks Indiasse ja hakkan blogi pidama sellest kuidas ma 5 doltsi ees päevas rikaste turistide saapaid puhastan.

Aitab sellest huiamisest...

Sellesse vaimsesse tilti (või peaks ütlema ärkamisse) viis mind praegu sõber Taipupole. Ei, see pole see kadeduse teema, et näe kus teenib, ma tahan kah.
Lihtsalt, noh...tekkis mingi arusaam, et tegelikult ju on pokkeriga võimalik natuke klotsi kokku lükata. Tuleb seda asja lihtsalt ratsionaalsemalt ajada.
Kogemusi mul natuke on, siiamaani olen suutnud kuidagi kasumis kah püsida, nii et miks mitte anda endale võimalust.

Ja kui ma ei saa hakkama, no siis ma ei saa hakkama ja tuleb leppida, et see mäng ei ole minu jaoks.

1 comment:

Anonymous said...

Mul on suurem kui sul! Rootsi teadlaste usaldusväärne uuring.