Thursday, June 26, 2008

Ei idane ega mädane

Noo, kahes lauas mängimine on ju hoopis teine tubakas kui ühes foldi lõgistamine. Actionit minu jaoks piisavalt ning jõuab täitsa kenasti veel mängu kah jälgida. Kolm lauda oleks esialgu vast liiast.

Mitmes lauas mängimine on nagu ettevõtteketi majandamine kus ühe haru kasum kompenseerib teise miinuse. Selline mõnus riskide hajututamine. Samas jah kui kõik harud miinust toodavad on seis nutune.
Minuga täna läks nõnda vahepeal. Mõelams lauas mingi miinus 10 BB. Nii juhtub, kui lähed AA, QQ ja KK alt. Paar pauku veel AKga ja vesi ahjus. Õnneks rabelesin välja.

Ent tulemuse osas ei andnud kahes lauas mängimine, erinevalt ühest lauast, mingit efekti - ei negatiivset ega positiivset. Kokku jäin ikka vaid 2 BB miinusesse. Aga oma pokkeriraamatuid ma veel maha müüma ei hakka :P

-1.3 BB

+0.4 BB

3 comments:

Anonymous said...

200 kätt päevas - rekord?

ära siis laudu üksteise peal täpselt hoia muidu juhtub nagu eelmine kord juhtus :)

Nozzu said...

:D jeah. See oli valus tõesti, lõpetas kiiresti mu soovi multitablinguga tegeleda.
Aga nüüd kasutan tile funktsiooni.

Aga see 200 kätt võib rekord küll olla. Vähemalt viimase poole aasta jooksul pole niipalju käsi olnud.

Anonymous said...

Einoh, ega alati saagi võita, tuleb lihtsalt kannatlik olla ja enda mängule truuks jääda. Kui mängid õigesti ja rahulikult, siis mingi hetk hakkavad kaardid ka sulle halastama - see on vähemalt minu moto.

Ma muidugi ei kujuta ettegi, kuidas limitit mängida on. Tõenäoliselt on NLiga vahe nagu öö ja päev ning sarnased on aint kombinatsioonid.