Sunday, June 22, 2008

Trio tühi nagu kell

Tildi päev täna jälle. Full Tilti siis, see psühholoogiline tilt, ehk kreen nagu sõber taipupole selle seisundi kohta öelda tavatseb, on mulle suht võõras.

Vaatamata sellele, et mängin FT-s way üle oma bankrolli(level 0.25/0.5), meeldib mulle seal toksida. Kuna level on kõrgem, siis on donke vähem. Ja - jah, tean küll, et donkyd katavad me laua aga kui neid on liiga palju laua ümber sebimas, siis tekib kontrollimatu kaos.
Üks, maksimaalselt kaks eeslit fullringi kohta on OK ja toitev. Kui neid on aga juba kolm ja enam, muutub mäng bingoks. Iial ei või teada...
Ka on FT-s laud võrreldes Trioga ühe koha võrra väiksem, mistõttu jõuab tunnis rohkem käsi läbi mängida. Jälle positiivne. Mängin seal tavaliselt saja käeliste sesside kaupa.

Ent kõigest sellest ilust hoolimata ei suuda ma seal niipalju big bette sessi jooksul kokku ajada kui Triobetis. Raha on siiamaani küll sujuvalt juurde tiksunud aga minek on jube aeglane. Rekord kasum on vist 7 BB. Täna piirdusin vaid kolmega. Samas jah, see kolme katab mu viimaste päevade kaotused Trios.

Graafikut pole näidata, sest ei suuda PO-d FullTiltiga kuidagi sõbraks teha. Pole eriti üritanud kah, korra paar surkisin midaig, siis lõin käega. Naised saunas rääkisid, et sel suvel pidi ka PO 3 välja tulema, ehk lahndab see probleemi.

6 comments:

Anonymous said...

hea lugemine. tunda on et oled pärast mõne päeva tagust tunnustust pööranud veelgi rohkem rõhku ka kirjastiilile.

Nozzu said...

Jäin vahele :)

Keiss said...

Mees tahad sa tõesti öelda, et jääd kasumisse/kahjumisse vaid mõne Big Blindi väärtuses??? Kas sa ikka osaled mängus? Mitme lauaga sa mängid? Ja minu arvates mida rohkem donke ja fishe seda parem ikka!

Anonymous said...

Proovisin ka end FullTilti möllida, kuid paganad ei taha mulle rakebacki anda. Seega jääb vist ära.

Puhkuse ajal mööda Eestit ei liigu?

Anonymous said...

kas PO ei tööta tõesti FTP-s??

Nozzu said...

@ keiss - Mängin korraga vaid üht lauda. Sealt ka siis see vähene kahjum/kasum.

@ taipupole - mnjah, minu levelil pole rakeback teema kahjuks/õnneks. Aga jah, oli plaanis küll puhkuse ajal Tartusse tulla. Koputaks sinu ukselegi ;)

@ ano - kusjuures väidetavalt töötab, kuigi paljudel on probleeme sellega. Tööle saab kuidagi nii, et määrad POs manuaalselt kust ta FT handhistoryt lugema peab. Proovisin, mul ei hakanud ikka funkama.