Thursday, June 5, 2008

Close call

Sattsin hullult segadusse täna sellest, et Triobet oli oma arveldustes Eurodele üle läinud. Arvasin, et daalalaudasid enam pole ja ronisin 0.05/0.10 euro lauda mängima.
Kui olin juba 5 BB maha mänginud, siis avastasin, et krt daalalauad kah ikka täiesti olemas. A välja kobida oli juba hilja. Tiksusin edasi.

Justnimelt tiksusin, sest kaardijooks oli taas all igasugust arvestust. Ühe korra sain kätte poket neljad, korra AQo ja korra poket kaheksad. Viimased tõidki mu miinusest välja. Tegelt täiesti teenimatult, poleks tohtinud nendega varasest positsioonist callida. A mul oli juba siuke koblakas ees, et tegin calli ära. No nii kui olin callinud hakkasin kiruma ennast. Veel rohkem siis, kui minu järel üks mees raise tegi. Lahe.

Flopiga tulid lauda 9QQ. Oleks keegi bettinud, oleks ma oma kaheksate paari minema lennutanud. A kõik chekkisid. Ja siis turn - 8 - nananaaa. Enne mind tuli bet, tegin raise, kõik callisid. Olin juba võidus kindel, a neetud river tõi veel ühe 9 lauda. Selge tüng jälle. See kes enne bettis, sellel võib Q või 9 käes olla.
Riveril ta küll chekkis ja mina tegin beti a hirm oli suur, et saan raise selga. Ei saanud - kõik foldisid.

Nii, et loll vingerdas täna end kobaga kehvast seisust välja.

Tulum + 2 BB




No comments: