Saturday, February 9, 2008

666


Eile jäi pokker vahele. Oli vaja õe arvutit parandada. Arvutit korda ei saanud. Küll aga leidsin end üheltmaalt õemehe ja vanaga köögilauataga kurge joomas. Joogise peaga ei söandanud mängima hakata.

A ma seadsin endale nüüd eesmärgi - teenida iga kuu 20 doltsi. Sellega saab sülearvuti, mille ma spetsiaalselt pokkeri mängimiseks ostsin, kuumaksu makstud. Praegu püsin enam-vähem graafikus, rahalaudades olen võitnud nädalaga 6.66.

Tänagi sai vähe toksitud. Kohe algul sain jälle pocket kümned kätte. Et ma mingi eelmise sessiooni ajal sain neid kolm korda ja kaotasin kõik, siis ma eriti optimistlikult neisse suhtund aga panustada tuli.
Seekord sain riveril rea täis, lootsin et 10 needus on lõpeks ometi murtud. Raisesin opponendi betti(vaatamata sellele, et kolm ärtut lauas)....kaardid lauda. Fuck, vastasel loomulikult flush. Kohe algul siuke tagasilöök...see rikkus tuju. A noh, rabelesin välja.

Viimase võidu võtsin small blindilt pocket kingidega. Kõik olid foldind, ma raisesin, big blind kahtlustas bluffi ning raises omakorda, CAPisin ära, vastane callis.
Flop 3,Q,5, - ohutu, ässa ei langend, bettisin. Vastane callis. Turn tõi veel ühe Q lauda, nati ohtlik. Siiski bettisin, lähtudes loogikast, et kui vastane sai nüüd kolmiku, siis ta raiseb aga kui ma lihtsalt chekin ja vastane betib, siis ei tea ma ikka, kas tal on kolmik või mitte. Anyway, vastane lihtsalt callis. Selge, kolmikut tal pole.
River tõi poisi - paraku ärtu poisi ja nüüd oli lauas jälle masti oht. Tegin siiski beti. Vastane RAISEB. Damn, kas tõesti flush järjekordselt? Aga riveril sa enam üldjuhul kahe paariga ei loobu. Callin. Vastane näitab K6o bluffer, rsk. Raha siia!

Graafik kah tänasest sessioonist. Lühikeseks ta ju jäi aga õhtul teen ühe veel.



TUNDE HILJEM:

Ahh, see õhtune oli paras piin. Kaart lihtsalt ei jooksnud kätte. Paar-kolm mediocre handi tuli, nendega trügisin floppi vaatama aga pidin loobuma. Lõpeks õnnestus kaks mingit keskmise tugevusega kätt ikkagi ära realiseerida ja miinusest välja ronida. Lasin lesta kah kohe.

Pilt kah:

No comments: