Monday, February 25, 2008

Tildi teraapia

Täna käkkisin trios ühe freerolli ära. Pärast logisin üle kuu aja taas PartyPokkerisse. Tilti välja elama.
Või noh, ma tahtsin lihtsalt veel pokkerit mängida aga igaks juhuks ei söandandanud Trios, kus nüüdseks mu põhi bankroll, mängida. Tilti pole mul tegelikult selle poole aasta jooksul vist olnudki. Ilmselt asi selles, et mängin nii väikese panustega. Või noh....panuse suurus rahas pole oluline eks, blindid on olulised ja pankroll. Nii, et pankrolli arvestades polegi need summad, mille peale mängin, eriti väikesed, pigem isegi liialt suured :). Järelikult, ma lihtsalt suudan ennast talitseda. Seda on hea teada. Mudin mingeid hiina kuule(enne nende hankimist närisin iga sessi jooksul kaks toosi tikke ära), suitsetan sigarett sigareti järel aga rahaga hoolimatult lahmima ei hakka :)

No ei meeldi mulle Partys mängida. Ilmselt sellepärast, et olen seal algusest peale miinuspoolel olnud ning vaatamata väikestele võitudele järjest sügavamale vajunud. 50nesest bankrollist 30 maha mänginud. Suva. Täna lõpetasin isegi 10 BB plussis.

Aga jah, PartyPokkeri koondgraafik näeb välja selline. Üsna masendav, eksole. A noh, seal ma oma esimesed pokkeriristsed sain, nii et algaja asi. Loodan, et Trios siukest jama ei juhtu.


Triobeti koondgraafik on ikka mõnevõrra lõbusam. Tõsi, tõus on pärast 850 nendat kätt nagu raugenud. Aga ehk asjad paranevad tänu pooleteisttunni reeglile. Eks näis.

5 comments:

Anonymous said...

suitsud on kallimad kui su panused..


btw kuna siis NL lähed?

Nozzu said...

Seda küll. Aga suitsude ostmist võimaldab mu bankroll lahedalt :)

Tead ma mõtlesin, ma lähen NL siis kui peaks juhtuma, et ma end Trios, PartyPokeris ja FullTildis limitiga nulli mängin.

Et siis nagu põhjus uuesti otsast alustada.

Anonymous said...

loodame siis sinu hävingut sinu parema tuleviku nimel.

spark said...

ää põe, disipliin on kuradima tähtis asi. paistab et sa suudad minilauas sellega hakkama saada, enamus ei suuda. suuremas laus seda lihtsam tulevikus.

Anonymous said...

to anonymous:
limit holdem sucks?