Tuesday, February 26, 2008

Nöök

Tsiteerides legendaarset Tuff Fishi: "I've been shit on by the damn poker gods". Terve sessioon läks allamäge. Seitsmekümne käe jooksul tulid ainult kaks korda pihku kaardid, millega võis floppi vaadata. Ühe korra 77 ja ühe korra AQo. Mõlemaga panin flopil totaalselt mööda ja pidin loobuma.
No aga mida sa ära teed, kui kaart lihtsalt ei tule kätte. Ei lähe ju lihtsalt K5o, Axo või 47s kaartidega donkama.

Õnneks siis, 5 mintsa enne ajalimiiti, tuli veelkord AQ kätte, sedakorda suited. Flopiga sain kohe rea täis. Riveril oli kahe vastase vastu laual kolm poissi. Õnneks kummalgi poissi või paari pihus ei olnud, nii et võit tuli koju. Plussi ikka välja ei vedanud: 3 BB jäin miinusesse täna. Pole hullu.


Krt...ja ma jäin natuke mõtlema siin. Ma siiski satun tilti. Ainult et minu puhul töötab see vastupidiselt. Ma ei hakka mitte raha hooletult potti pilduma vaid muutun liiga tightiks.
Näiteks täna selle viimas AQs oli preflop minu ees raise ja ma lihtsalt callisin seda (poleks raiset olnud, oleks ma loomulikult ise raisenud oma hiliselt positsioonilt) aga võib-olla oleks pidanud siiski reraise tegema? Samas oleks ma reraise teinud, oleks me võib-olla kahekesi potti jäänud ja mu võit oleks kokkuvõttes veelgi väiksem olnud. Keeruline värk.
No flopil ma muidugi tegin preflop raiseja betile reraise aga see oli selles situatsioonis juba elementaarne.
Igatahes jah, ma tildin ja tiltides muutun liialt ettevaatlikuks, mis on ilmselt sama hull kui hüperagressiivseks minemine.

Tänase huiamise illustreeriv materjal kah siis:

9 comments:

Anonymous said...

Ma ei tea, kas sa vanade postituste kommentaare üle loed, seega toksan siia samuti sisse, miks fixed lim kasulik võib olla

Fixed limiti kasuks tuleb:

1. oddside tundmaõppimine ja neist paremini kasumi lõikamine
2. väiksem tõenäoline badbeadiga kahjum
3. ???
4. samuti fishide koorimine
5. nagu näha, samuti profiit
6. kui pank on 10-20$ on 5c fl'is kindlam mängida kui 5c pl'is

Kuigi jah pot limit v no limit annab kindlasti suuremat kasumit ja rohkem bluffi võimalusi.

Nozzu said...

Tänud toetuse eest tundmatu. Just umbes samadel kaalutlustel ma otsustasingi fixed limiti kasuks. On hää teada, et on neid, kes mu mõtteid toetavad. Et NL pole ainus mõledav mänguviis vaid võib ka fixed limitiga teenida.
Praegu on profit küll üliväike aga bankrolli suurenedes lähevad ju ka summad suuremaks, nii et usutavasti on siiski võimalik ka fixed limitit mängides ära elada.

Ent jah, ma ei loo illusioone, hää kui ma lähima viisaastaku jooksul niikaugele areneks, et pokkerist saaks mu põhitöö.
Annan endale ka aru, et võib-olla ei juhtu seda kunagi. Oksa ma ennast sellepärast ei poo, ka niisama hobina on pokkerit tore toksida.

Janek said...

Mõtlesin, et teeks ka väikese toetuse ;)
Olen ka FL mängija pikemat aega. Vahepeal proovisin suurema noosi eesmärgil NL, aga kolisin ikka FL peale tagasi :P. NL on jäänud ainult turniiridele.
FL kasud on anonymous ilusti välja toonud. Eriti 2. punkt, sest pika peale harjud vastase riveri ostude/beatidega ära ;) ja kaotused ei ole buyini ulatuses nagu NL-s.
Sa vist mängid fullringi hetkel ning nii väikesel limiidil anna nutsidega tuld. Trikitamisega hakka tegelema kuskil ~0,25/0,5 limiidist. Väikesel limiidil on elu näidanud, et tullakse ka second pairiga lõpuni kaasa.
Kui aga rohkem actionit tahad, siis harjuta vaikselt 6max laudu. Ise olen 6max mängija ning arsenali betimiseks on seal rohkem kui fullringis. Aga noh, siin jälle, et kellele ema, kellele tütar.

Edu fixedis

Anonymous said...

to: houseofaces
mis limiitidel mängid ja kaua oled fixed limitiga tegelenud?

HouseOfAces said...

to Toivo: Fixedit tuleb vast üle poole aasta vahelduva eduga.
Mängin tavaliselt 6max ja hetkel pendeldan 0,25/0,5 ning 0,5/1 limiidi vahel. Olen mõelnud ka kõrgemale liikuda, aga ei ole veel päris kindel endas. Loodetavasti annab kindlust juurde kohe-kohe saabuvad Barry Tanenbaumi Limit Hold'emi raamatud ;)

Anonymous said...

Sama tundmatu:

Ahjaa, mh ka nt Imre Leibold soovitas (ja vist ise ka alustas) FLHE'ga niiet, jõudu

Nozzu said...

Ok,aitäh kõigile toetajatele ja nõustajatele.
Aga vabandage nüüd mu ignorantsust ning öelge mis see HE on? Midagi muud kui Heads Up ilmselt?

HouseOfAces said...

Hold'Em

Nozzu said...

Ouch...oleks pidanud ise taipama. Viimane aeg magama minna.