Friday, February 29, 2008

Kuu läbi

Täna nagu polekski mänginud. Pärast 70 kätt lõpetasin täpselt seal, kus alustasin. Kaks korda olin sessioni ajal küll 12 BB plussis kuid mängisin end maha jälle. Tavalisest rohkem viskas AKo(2x) ja teisi siukseid kaarte kätte, millega floppi vaatama minna, paraku põrutasin flopiga reeglina mööda ning pidin käe ära viskama. See neelas nati raha.

Mis kuu kokkuvõttesse puutub, siis tuleb kahetsusega nentida, et eesmärk teenida 20 doltsi kasumit, ei õnnestunud. Ehkki kõik nädalad lõppesid kasumiga jäi kogukasumiks vaid 12.45. Noh, tegelikult alustasin mängimist ka alles teisel kuupäeval.


Natuke graafikuid siis:





Mis blogisse puutub, siis...ükspäev hakkasin mõtlema, et see blogerdamine isegi natuke segab mängimist. Tekib nagu kohustus olla hea ja näidata häid tulemusi. Et kui blogerdaks, siis ei saaks keegi mu altminekutest teada.
Samas, see aruandekohustus ka distsiplineerib, ning on ses mõttes positiivne. Pealegi olen kommentaatoritelt saanud häid nõuandeid. Suurim tänu sellele anonymousele kes soovitas hakata kindla ajalimiidiga mängima. See andis mu mängule uue kvaliteedi. Huvitav, miks seda üheski raamatus soovitatud pole. Anyway kõigile teistele lugejatele ja kommentaatoritele kah suurimad tänud.
Tegelt on ikka lahe, kui tead, et ei nokitse lihtsalt omaette kuskil nurgas vaid, et mingi kogukond hoiab su arengul silma peal.

Edu teile kõigile alanud märtsikuuks ning jaksu eesmärkide elluviimisel.

Minu eesmärgid on samad: teenida 20 doltsi kasumit. Lisaks lugeda läbi Sklansky "Small Stakes Hold 'em: Winning Big With Expert Play" millest mul veel paarkend lehekülge lugeda, ning võtta järgmiseks käsile Theory of Poker.

Lugemiseni.

No comments: