Wednesday, February 20, 2008

Super cool

Täna alustasin mängimist pooleteisttunni printsiibil. Ehk eesmärk 1,5 tundi lauas vastu pidada. Varem väljun vaid juhul kui olen kogu stacki (50 BB) kas nulli mänginud või siis kahekordistanud.

Nii mõnusat sessiooni pole mul ammu olnud. Tõsi, kui esimese käega kohe 16 BB plussi sain, oli jube kiusatus ära joosta. Surusin hambad risti. Paar kätt hiljem õnnestus veel 8 BB kasseerida. Siis olin juba rahul, et esimese võidu peale putku ei pand, nagu mul siin juba kombeks oli saanud.

Edasi oli ilgelt lahe fiiling mängida. Teadsin, et mis ka ei juhtuks, ma ei jää siia tundideks vaevlema. Võtsin mängu iisilt aga see-eest tähelepanelikult. Kõik sujus. Pidin küll paar korda flopilt foldima(kussjuures õigesti) aga ühtegi suurde, kaotusega lõppenud lahingusse ei sattunud. Isegi AA õnenstus seekord ära realiseerida. Kahjuks võitsin sellega küll vaid 4 BB aga asi seegi. Lõpeks, poolteist tundi hiljem olin 31 BB plussis.


Nüüd siis need viiest AA-st neli millega olen kaotanud:

A

B
Aimasin, et põrsal on ilmselt mast käes. Aga mulgi oli nuts flushi võimalus. Ja riveril oleks juba patt foldida olnud.

C

D

Sellised lood siis. Homme jälle.

No comments: