Tuesday, February 19, 2008

Põrguvärk

Teisipäeval siis järjekordne masendav sessioon. Kolm tundi, 149 kätt ning lõpetasin 37 BBga miinuses(kogu stack oli 50 BB). Ning jah, tiksusin koguaeg miinuspoolel, kaks korda jõudsin all-inni (Noh limit pokkeri mõttes all-inni) kuid välja ei langenud.

Ahjaa kaks korda sain pocket ässad kah kätte ja mõlemad korrad kaotasin nendega suurelt. Masendav. Ei, tegelikult M A S E N D A V.
AA on nüüd mu kõige rohkem miinust tootnud starting hand. 4 korda olen neid triobetis saanud 1200 käe jooksul ja kõik neli korda ka kaotanud. Teisel kohal kahjumlikkuselt on TT, kümnest korrast olen nendega kaheksa kaotanud. Ometigi peaksid mõlemad need käed tootma kasumit.

Ainus, mis tänases sessioonis räämu valmistas, oli et sain lõpeks heads-upi ära proovida ja edukalt. 24 sendi pealt õnnestus 66 peale ronida. Kussjuures siis kui veel kolmekesi lauas olime, oskasin QQga kaotada tänu riveril lauda visand ässale. No ei olnud minu päev.

Kusjuures kõige enam aga ajas mind marru see käsi, sest ma oleks selle võitnud, kenasti plussis olnud, kohvrid pakkind ja lauast lahkunud:

Kinnitage vähemalt, et fold flopil oli õigustatud, arvestades seda actionit, mis pre-flopis toimus, siis oli oht, et minu top-pair tugevaima kikkeriga jääb ikkagi suurtele pocket paaridele alla.


Kõik keeras minu jaoks pekki see ahv alexanderpol, kel jätkus jultumust 7 ja 2 ga nii pre-flop kui flop raiseda. Tänus sellistele lambi bluffijatele ma PartyPokkeris pool oma bankrollist kaotasingi ning hakkan ilmselt ka Triobetis kaotama.


Tänasest(19.02) sessist jäi suure vihaga isegi pilt tegemata. Näiten teile siis parem kogu protsessi, tundub et kaks nädalat oli siiski lihtsalt upswing ja nüüd hakkab asi käest minema. Ahjaa...ok, otsustasin, et hakkan siis aega, mitte raha mängima või kuidas see oligi. Ehk siis nagu üks hää kommenteerija soovitas, iga päev poolteist tundi. Sellega peaks ellimineerima selle probleemi, et võidan kähku ja vähe kuid kaotan pikalt, piinarikkalt ja palju.

Siit siis koondgraafik:

12 comments:

Ranka said...

ausalt ka ma ei oska fixed limiti kohta midagi kommenteerida ;) Aga miks fixedit mängid no-limiti asemel?

Teiseks tracker on parem kui poker-office. Rohkem võimalusi ja natuke kiirem.

Kuco said...

To Ranka:
Office ju arvutab oddse ka ilusasti ära ja seda saab "tasuta" kasutada PAHUDi asemel.

To Nozzu:
Postita need ässadega kaotused. Ma mängin sinuga samadel limiitidel aga minu ässasid tihti ikka peavad vastu. Full-ring fixed limit kõlab väga jubedalt. Koguaeg on kõikidel oddsid olemas.

Nozzu said...

Tänud kommentaaride eest.
Ranka, fixedit hakkasin no-limiti asemel mängima oma alalhoidliku loomu pärast :). Kardan, et mu närvid ei peaks no-limitil vastu.
Pealegi olen fixed limitisse juba mõningal määral aega ja raha investeerinud, nii et ei tahaks nüüd seda minema visata ning nullist no-limitit õppima hakata.

Kuco, kui õhtul koju jõuan, siis viskan need mängitud ässad üles. Noh, ega neli kaotust suurt midagi veel ei näita aga ikkagi. Mäletan, et Partys mängides oli 1000+ käe jooksul AA ikka kõige kasumlikum käsi mul.

Kuid tõepoolest, äkki peaks proovima kümnese laua asemel hoopis kuueses lauas mängida?
Pole seda söandanud siiani teha, kartes, et blindid hakkavad äkki liialt kiiresti stacki hävitama...

Nozzu said...

Edit: Eee...Partys kogunes siiski 10 000+ kätt mitte 1000 :)

Anonymous said...

fixed limit

mu silmad

tegelt

ma võin no limitit coachida

for fun

Anonymous said...

mäletan kuidas vanasti AA ainult kaotasin... täiesti masendav oli...

Soovitan sul pot limitisse minna..
kuskile kus BB on 0.02 näiteks..
küll ajapikku saad edasi ronida..

Nozzu said...

Hmm...Trios on nii väikse BBga toad fixed limitile kah? Partys olid 0.02 esed toad vist ainult no-limitile.

Aga ma kardan, et nii väikse rahapeale (mitte et see 0.05 nüüd oluliselt suurem oleks) mängides kipub distsipliin kaduma või noh see pinge. Et siis toksiks nagu playmoney.
Muidugi jah, eks see vist näitabki, et mängin liialt kõrgel limiidil kui potis olev summa käed värisema paneb :)

Noh vaatan, jätkan esialgu ikkagi 0.05 BB. Kui peaks juhtuma, et laostun. Eks siis topin raha sisse ja alustan veel madalamal limiidil.

Anonymous said...

0.02 pot limiti keskmised potid tulevad suuremad kui 0.05 fixed limiti omad..
ja adrenaliini on pot limitis tunduvalt rohkem..

ja ükskord sa Niigunii hakkad teisi mänge peale fixed limiti mängima.. miks mitte siis kohe?

Kui triobetis ei ole siis kuskil ikka on.

edu!

Nozzu said...

Ok...tundub, et no-limit on tunduvalt populaarsem kui fixed limit. Kõik mu tuttavad mängivad kah no-limitit. Huvitav miks?

Kas tõesti pole võimalik fixed limitiga eduliselt mängida või isegi proks saada.

Ise siin loodan küll, et aasta paari päeva pärast on pokker ehk mu arvestatav palgalisa. Aga kui see fixed limitiga võimatu on, siis äkki tõesti oleks praegu viimane aeg ümber õppida....
Ei tahaks küll, tunnen end juba suht mõnusalt fixedit toksides.

Anonymous said...

kindlasti õpi ümber!
Ma ei tea ühtegi elukuselist fixed limiti mängijat ja ma arvan et neid peaaegu polegi..
Aga enne No limiti peale minekut soovitan tutvuda Pot limitiga..

Tavainimestele on Fixed limit just kui lolli mängimine...
kindlasti on seal võimalik ka teenida aga see on kordates raskem..

No limitis on tunduvalt rohkem väga halbu mängijaid kes lihtsalt loobivad oma raha ära(pre flop all in).

Anonymous said...

mõnele meeldib ema mõnele tütar. minu jaoks on fixed limiti mängimine sama mis vaadata kuidas muru väljas kasvab. aga kui arvad et on fun siis lase edasi.

no limitis on

1. rohkem fishe
2. rohkem relvi fishide koorimiseks
3. ????
4. profit

Anonymous said...

Fixed limiti kasuks tuleb:

1. oddside tundmaõppimine
2. väiksem tõenäoline badbeadiga kahjum
3. ???
4. samuti fishide koorimine
5. nagu näha, samuti profiit
6. kui pank on 10-20$ on 5c fl'is kindlam mängida kui 5c pl'is