Friday, May 2, 2008

50 piir puruks!

Tänase äksõniküllase sessiga, mis tõi lõpuks 11 BB kasumit, sai ületatud ammu seatud ning kaua oodatud 50 dollari verstapost (Kestvad ovatsioonid ja ekstaatiline käteplagin).

Et olen lähtunud põhimõttest: tasa sõuad, kaugele jõuad, on kulgenud teekond selleni suhteliselt rahulikult.
Vaid ühe suurema langusega, mil kaotasin nädala jooksul 54BB ning mu bankroll tõsisesse ohtu sattus. Pärast seda pauku on aga kõik ülesmäge läinud. Iseäranis eduline on olnud jooksev nädal, mil olen kokku kraapinud juba 69BB.

Olgu veel mainitud, et ca 10 doltsi sellest bankrollist on summa, mille Triobet mulle oma sünnipäeva puhul andis ning 15 doltsi kraapisin freerollidel kokku. Seega cashis olen teeninud kolme kuuga vaid 25 doltsi(see on nüüd koht kus võite irvitada kui soovite). Aga 10 doltsi veel ja ma võin juba astmevõrra kõrgemale levelile liikuda.

Teekond 50 daalani:


Ja tänasest lahingust kah siis ülevaade. Nagu öeldud, tulum 11 BB:

4 comments:

Anonymous said...

tubli

ja irvitada pole siin midagi, a pendeldan juba viimased kuu aega kahe teatava summa vahel , kord 500 siis 400... siis 500, siis 400...

suht närvi ajab, hea et tilti pole veel läind

miks ma alla tagasi kukun?

suurtes pottides surun nööbid sisse, omades hetke parimat kätt, ja riveris lititakse 2-4 outereid... ja pot ujub vastase ette...

nt täna läks 66$ne pot, käes JTo, flop AQK rainbow, turn K, surusin nööbid sisse, call, river Q, vastane näitas AQ, ja korjas raha... valus...

aga mis seal ikka

edu laudades
RP

Nozzu said...

Suur tänu lahke sõna eest.

Eks ma annan endale kah aru, et see 60 daalani jõudmine ei pruugi sugugi kergelt minna.
Nii pikalt on juba hästi läinud, nüüd ootan juba iga kord mängima asudes tõsisemat kolakat. Siiani pole seda saanud aga ega ta tulemata jää.

See suur langus, mis mul oli, tuli kah ühest sessist, mil tegin tegelt kaks korda oma standard buy ini: 25 BB.
Käest käisid läbi siis mitu korda AA, samuti paar korda KK, QQ, JJ, TT. Noh head lehed ju aga kõigiga kaotasin. Ei lasknud lahti kah vist õigel ajal ja nii see 50 BB miinust tuligi ühe sessiga. Kerge tilt vist.

A noh, nüüd ikka katsun nii, et kui siuke jama jälle pihta hakkab, siis üle 25 BB korraga maha ei mängi.

Sullegi kõikse paremat!

Anonymous said...

Ma olen endiselt täiesti kindel, et sa alahindad ennast ja ülehindad vastaseid ning peaksid ammu kõrgemale kolima.

Nozzu said...

Ehee, rõõm kuulda, et sa minusse usud.

Aga noh samas, kuna mul pole plaanis lähima viisaastaku jooksul veel elukutseliseks hakata, siis pole nagu kiiret kah kuskile.
Võtan Ranka nõu kuulda ja töötan ennast rahulikult, ilma investeerimata, üles.
Siis, juhtugu, mis juhtub, ma tean, et biidin seljataha jäänud leveleid.

Nõnda näeb praegune plaan ette.

Samas jah, praegust tempot arvestades jään ma vist vanaks ja suren maha, enne kui korralike summadeni jõuan. Mnjaa, see paneb mõtlema.

A noh, mõelda jõuab veel. Praegu tinistan siin micros edasi vaikselt.