Thursday, May 15, 2008

Tühikargaja

Ahh, ei saa asja käima joostud korralikult. Üle tunni aja rabelemist täna ning tulemus null. Olla rahul, et miinusesse ei jäänud? Mkmm, see on luuseri mõtlemine, eks. Selles tuleb kuidagi üle saada.

Ühe vea tegin kah täna. Callisin külmalt oma TTga showdownini, ehkki A oli maas. Uhh, mai tea, miks ma seda tegin. Mingit õigustust nagu pole...ma ju tean, et inimesed kipuvad suvaliste ässadega floppi vaatama. Aga näe, ei saanud kaarte minema visatud kuna preflopis olin raise teind. Nõrk.

See, et ma QQga showdowni callisin, see...selle ma annan andeks endale. Arvasin, et vastasel on minust väiksem pocket pair käes. Ja oligi. Ainult, et põrsas floppas sellega seti. A mul oli ju owerpair. Seda ikka ei loobi niisama tuulde. Nutad ja karjud kaasa.

Ei viitsi täna neid võitnud ja kaotanud käsi kah peale märkida. Väsind.

1 comment:

sancs said...

Sama probleem minulgi, et ei suuda AA, QQ, KK-d õigel hetkel maha visata. Mõistus ütleb et nüüd oleks väga õige hetk seda teha, aga sõrm keeldub:)