Monday, May 5, 2008

Ära tuli

Üle kahekümne päeva lõppes sessioon taas miinusega. Ja olgu Power mulle tunnistajaks, sain siukse koslepi, et vähe polnud. No lihtsalt polnd kaarte millega mängida. Korra AQo ja korra KK. Mõlemaga sain tünga.

KKga ehk tegin selle vea, et läksin vaatamata sellele showdownini, et flopp ässa lauda tõi. Muidugi kaotasingi ässa paarile AGA tegelt ma ei leia, et mängisin valesti selle käe.
Nimelt tegi turnil beti mees, kelle oli märkinud ekstra agressiivseks tüübiks. Oleks üks kõik teine selle beti teinud, oleks ma oma kunnidest tõenäoliselt loobunud. Aga ma oletasin, et ehk mängib see väike agressiivne jurakas seegi kord oma väikest paari üle ning ässa tema käes pole. Ja mul oli õigus, tal polnud ässa! Ta saigi ainult mingi näruse kuue paari või midagi siukest kokku. AK aga oli hoopis kolmanda mängija käes, kes vaikselt kaasa callis. Krt ta ei raisenud isegi preflopis vaid lihtsalt limpis sisse. Siga. Oleks ta raisenud, oleks ma võinud arvata, et tal on äss käes. Aga ei, muidugi mitte!

Nii, et see nädal hakkas mõnusa miinusega. Muuseas, jälle see pokkeri mustriteema, mis tegelikult paika ei pea aga on sellegipoolest huvitav.
Esimene ja senini ainuke miinusega lõppenud nädal, mil kaotasin üle 50BB saabus pärast kuute võidukat nädalat.
Pärast seda möödus taas kuus edulist ja päikesepaistelist nädalat ning nüüd on jälle seitsmes nädal käes - ja see algaski miinusega. Kas minu pokkerijumalad magavad terve seitsmenda nädala, aah? Näis kas kaotan jälle pool oma bankrollist.

Tänane graafik on ikka eriti masendav...nagu mingi kuradi loodusõnnetus, mitte ühtegi võitu. Tulem -13 BB.
Aagrhh....tegelt ajab nii närvi, et tahaks ropendada. A siin käib juba niipalju rahvast, et ma ei söanda. Peab vist tegema veel ühe blogi, kus pingeid maandada saaks. Algselt oli see siin selle eesmärgiga.

No comments: