Tuesday, May 13, 2008

Igav liiv ja tühi väli

No mis toimub? Jälle ei ole Trios kedagi mu levelil. Pidin taas Full Tiltis mängima. Partyt mai suuda, see paneb mu pea valutama. Ehkki oleks vaja pokerstrategy punkte koguda, et järgmised artiklid lahti saada. A no seal on ikka nii nüri.

Parem toksin oma lootusetu bankroliga Full Tiltis 0.25/0.5 levelit. Siiani pole seal veel ühtki sessi kaotanud, nii et raha vaikselt koguneb. Ei valetan. Mitte vaikselt vaid väga väga väga vaikselt. 50 daalast on praeguseks saanud mingi 68 daala. Ja mingi 65 FTPd on kah kogutud. Kõigest 1935 pointsa veel ja ongi biinicäp käes.

Ahhh....mõnikord tundub mulle, et ma lihtsalt raiskan aega....arenen ilgelt teosammul. Näed tahaks ju Trios juba 0.10/0.20 levelil mängida a ei saa seda 2 doltsi mis mind järgmisest astmest lahutab ära teha sest pole võimalik lihtsalt mängida.

Võiks ju mingit friirolli logistada aga see on veel suurem aja raisk. Partys olen kaks korda teinud nii pulli pärast mingit 50 daala rolli. Lahe, kolm tundi mässa, siis saad rahadesse ja teenid 18 senti. No ei. See pole kah elu.

2 comments:

sancs said...

Kui palju käsi sa kuus keskmiselt mängid? Mina mängin esimest kuud rahalauas ja eesmärgiks on saada kuu lõpuks 10000 täis. Ma enamus ajast kolme laua taga, kuna muidu igavusest lihtsalt hakkan jamasid korraldama:)

Nozzu said...

Ehh, ma mängin korraga ühe laua taga ning kuu jooksul on tulnud siiani nii 1100 - 1200 kätt. Ma tean, seda on vähe...