Tuesday, May 6, 2008

Nozzu tagasitulek

Tänase sessi eesmärk oli eilne kaotus tagasi võita. Ja see läkski korda. Pea aegu. Vaid ühe BBga jäingi alla. Aga ma võin endale seda lubada :)

Mäng oli raju. Ja eks mul oli õnne omajagu aga noh....võib ju olla kah vahest. Näiteks viimase võidu sain sedaviisi, et limpisin hiliselt positsioonilt 78s iga sisse ja flop tõi lauale 6 9 T. Eks läksin ka alt kätega, millega oleks võind põhimõtteliselt võita, nii et....

Yeah, võib endale tunnustava laksu seljale anda.

Sessioon kogu oma ilus siis siin: + 12 BB

Ahsoo, mõtsin, et peaks Trio supportiga ühendust võtma ja laskma endal chati kraanid jälle lahti keerata. Jube tobe on nii, et inimesed räägivad minuga, a ma ei saa sõnagi vastu öeldud. Siinkohal tervitused Powerile.

2 comments:

Anonymous said...

"... Ja eks mul oli õnne omajagu aga noh....võib ju olla kah vahest..."

20 päeva järjest lõpetad plussis, siis tuleb üks miinuspäev ja siis kui järgmine päev saad miinuse tagasi tehtud, siis ütled umbes et vahest võib ju õnne ka olla? :)

Nozzu said...

Ehee :D naljakalt kõlab tõepoolest aga noh...pokker ju skillimäng :P Õnnega siin kekata ei saa. A noh, nagu ma ütlesin, vahest võib ju õnne olla. :)