Thursday, May 8, 2008

Äss, ärtu oma

Täna oleks võinud vabalt juhtuda, et neljateistkümnes nädal oleks korranud seitsmendat. Ega palju puudu jäänd, et oleks saanud taas miinus 25 BB kirja.

Siis aga juhtus väike ime ning õnnestus siuke asi üles korjata:
Minu esimene Triobetis. Kusjuures vastastel oli kah kahepeale straight flush käes. Ühel flush ja teisel straight.
Kavaldasin nad turnil mõnusalt üle kah. Tegin cheki. Sellele järgnes bet, millele omakorda raise ning siis minult reraise. Jah, päris edev situatsioon. Kes lähemalt vaadata tahab, siis siit näeb.

Aga et meeleolu oli masendav, ronisin peale seda võitu lauast välja. Seisuks jäi kõigest 1BB kasumit . Aga no vaadake mängu - kes ei satuks masendusse:

Tegelikult muidugi ei oleks tohtinud välja tulla. Taaskord leidis tõestust, et selliste lühikeste võidukate sutsakate, nagu mul eelmisel kuul kombeks oli, tegemine ei tasu end ära. Ilus küll kergelt plussis lõpetada aga näete. Oleks ma täna kah 25BB kaotanud, oleks kahe päevaga kaotanud enam kui poole sellest, mis terve eelmise kuu jooksul kokku õnnestus kraapida. Kahe päevaga! Jube värk.

Õppige minu nõrkusest ja unustage ära see taktika, et kui väike pluss käes, siis lauast välja. Ma ei ole kindel, et ma ise sellest kombest enam lahti saan. Aga ma püüan.

2 comments:

Anonymous said...

Kas investeerida 3000 krooni ning liikuda levelile 0.25I0.50?


Jah, sa oled selleks valmis. 20 (35%)

Ei, harjuta veel. 11 (19%)

Proovida võid aga hästi see ei lõpe. 13 (23%)

Unusta pokker, sa oled luuser! 12 (21%)


Vote on this poll

Votes so far: 56
Hours left to vote: 2

-----------------

hääletust vaadates kaks tundi veel ja oled ära teeninud õiguse hakata natukene kõrgemaid limiite mängima. palju õnne!

Nozzu said...

Eeh...tänan.
Ainult, et küsitlustulemusi võib tõlgendada ka nii, et 20 positiivse hääle vastu on 36 negatiivset. Samas, oli ühe positiivse vastusevariandi vastu kolm nö. negatiivset.

Tõde on aga see, et kahjuks ei ole mul võimalik enam seda 3K investeerida, tekkisid ootamatud kulutused :S

Samas uks levelile 0.10/0.20 on tänu CardPlayeri ja Triobeti koostööle (iga Cardplayeri ostja saab Triobeti kontole 100 krooni) sama hästi kui avatud. Vaid kolm doltsi veel grindida.

Nii et kui hästi läheb, siis olengi peatselt uuel levelil.