Sunday, May 11, 2008

Ullimaja

Et Trios minu lauad juba teist päeva järjest tühjad olid, tuli Partyt toksida. No seal näeb ikka erilisi nupuvendasid.

Näiteks istusin täna ühes lauas tegelasega, kes UTG positsioonilt alati raises. Ent nii kui keegi tegi reraise, viskas ta kaarid maha. No kust sellised mehed tulevad, kes neile neid strateegiaid õpetab?!?
Või siis teine sell, kes hakkas flopil kangesti bettima ja raisema, tegi koguni 3-beti. Sama agressiivne käitumine turnil heads up situatsioonis. Seejärel tuleb river, mees teeb jälle beti, saab raise selga. Stack on tal selleks hekteks vaid 0,9 BB suurune. Ja mida meie kangelane teeb - ta foldib! Uskumatu mees. Kohe tulid blindid ja ta oli anyway lauast väljas.

A mis kõige jaburam, ma ei suuda selliseid imevendasid biitida. Lauas on sellised friigid, et sa ei saa kunagi kindel olla võidus.
No näiteks täna, mul on QK0 käes. Olen hilises positsioonis, enne mind on terve kari limpereid. Teen raise. Kõik limperid callivad. OK. Flopil K laual. Tehakse bet, selge ilmselt sai keegi kunnile pihta, a no mul on ju mutt kikkeriks. Teen raise.
Sellepeale pudenevad kõik peale bettija ära. Turn toob teise kunni lauda. Jälle raisewar. Ok, minu loogika ütles, et kuna ta preflop limpis, siis vaevalt et tal KK või AK käes on. Järelikult on minu Q suurim kikker. Riveril siiski callisin tema betti, sest mine tea, äkki sigudikul ongi maja käes. Ei olnud, kolmiku sai, nagu ma ka tegelt arvasin. Ainult, et A kikkeriga.
Kamoon, noh! Mängi siis sellistega. Mingid loogikareeglid ei kehti. Suva Party on nagunii mulle katsepolügon.

6 comments:

Anonymous said...

Basic mindset on sul täiesti olemas, deponeeri ja koli kõrgemale, kui ei beat'i(milles ma kahtlen), võid alati
alla tagasi minna.

Nozzu said...
This comment has been removed by the author.
Nozzu said...

Aii kuidas mulle see asjalik ning objektiivusele viitava nappusega kirjapandud julgustav kommentaar meeldib.
Neli korda olen teist juba siin lugemas käinud :)

Anonymous said...

a mulle see pealkiri meeldib sellel postil , tõesti Ullimaja on mikrolimiidid, ise panen ka ülespoole ära bk lubab vabalt ja aitab täna sain 84 offsuited käest tõmmas fullhausi ja all inni minnakse QJ offiga

Nozzu said...

Tuult tiibadesse matroskin!

sancs said...

Mina togin Partys 0.02/0.04 NL-i juba mingi kuu aega ja eks seal näeb tõesti ikka igasuguseid vendi:D
Raisetakse ja bluffitakse suht olematute kaartidega pidevalt ning kui veel need olematud kaardid normaalsele käele ära teevad, siis ikka hoia kahe käega peast kinni. Aga seni olen veel elus:)