Saturday, May 24, 2008

Sajas postitus :)

Suurimad tänud mu tagasihoidliku blogi lugejatele. Tänu teile olen jõudnud juba sajanda postituseni. Võtke nüüd igaüks aga lahkesti tükike torti - olete selle ära teenind ;)
Pokkerist kah. Täna suutsin järjekordselt plaani täita, ning vaatamata keskmisest tugevamale pohmelusele oma poolteist tundi täis tiksuda lauas.

Mäng oli õnneks suht actionirikas, muidu oleks ilmselt magama jäänud. Vahepeal, tõsi küll, esinesid keskendumisraskused, mil ma lihtsalt mõttetühja näoga aknast välja vahtisin või muul moel mängust irdusin. Et siis jälle ajalimiidi täis tiksumisest märku andva signaali peale võpatades "foldi" pressida. Reeglina ma ju seda nuppu tallan. On teine juba suht kulunud.

Viimased poketmutid mängisin täitsa kenasti välja. Reeglina ma QQ-ga pre-flopis 3beti ei tee vaid callin lihtsalt, kui keegi mu raiset raiseb (et mitte öelda reisi reisib :P). A seekord mõtsin, et tuhka kah, kas kõik või mitte midagi. Mis edasi sai, võite siit vaadata, kui viitsite.

Kogu sessioon +8BB

No comments: