Tuesday, May 20, 2008

Argus karistas

Üle mitme päeva leidsin siis Triost oma levelilt täis laua. Mäng ei sujunud üldse. Esimesed nelikümmend kätt vajusin lihtsalt vaikselt vaikselt allapoole. Olin juba mingi 11BB miinuses.

Ent siis tuli kolmandat korda sessi jooksul kätte AJ. Kaks eelmist korda olin selle kombinatsiooniga kaotanud. A noh, tuli ikka see õnnetu raise preflopis ära teha. Flopp oli AJ :) nii et õnnestus miinusest välja saada.
Kohe selle järel floppasin big blindist rea. Tõusin veel tsipake. Ja nii jäigi. Tunnike oli juba mängitud ning otsustasin, et ootan blindid ära ja lähen minema, kuna tegelt oli mäng selline suht tujutu. Ja siis sain mõnuga karistada.

Blindideni oli kaks kohta veel, seega olin varases positsioonis ja TT tuli kätte. No ei raatsinud selle käega raiseda ning niisama limpida polnud kah mõtet. Foldisin. Ning vaadake mis flopp maha tõi:

PARAS MULLE!


Kogu sessi tulemus hädine 6 BB.

10 comments:

PokerDevil said...

Arvan, et kui pole just enne sind 3bet olnud, siis kindalsti pocket 88+ kaasa ja kolmikut püüdma :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

TT on easy fold viimane ring ükskõik mis positisoonist. isegi kui oled buttonil ja kõik on ees foldinud, siis foldi. sest flop võib tuua A, K, Q või J ja siis on natuke paha tunne kui mängid oma plussi maha just enne lõppu. isegi KK on fold varajaselt positsioonilt viimane ring enne lõpetamist sest flop võib A tuua lauale ja siis on ebameeldiv tunne.

Nozzu said...

Jah, mõnes mõttes ma jagan anonymouse seisukohta. Ja ma ise mängingi viimast ringi raudselt selle loogika kohaselt, "et mis siis, kui äkki..."

Aga samas, mõistus ütleb, et pokerdevilil on õigus.

Sest kui ma viimane ring nagunii ühtki kätt ei mängi, siis mis mõttega ma seda viimast ringi üldse kaasa foldin siis.

BB/100 kukub kah kolinal selle peale ju. Või arvestadakse BB/100 ainult nende käte järgi, mis sa mänginud oled, mitte foldinud?

Anonymous said...

wtf bullshit
Ei foldi midagi, olenemata mitmes ring sul käib on tõenäosus ja EV samasugune, ei ole mingit "raske töö kaotamist" kui +EV on pane sisse issand jumal.

Pokkeriproff-wannabe said...

Mida kuradit??
Kamoon, anonymous. Ma loodan, et lihtsalt mina olen debiil ning ei saanud aru, et tegemist on peene huumoriga.

sancs said...

Ebausk on asi, mis ilmselt ka suurimad oskused ära killib. Kui ma TT kasvõi kogemata ära foldiks, oleks mul ikkagi kordades halvem tunne kui ma oleks mänginud ja kaotanud.

Vähemalt ma proovisin ja mängisin pikas perspektiivis õigesti.

Allan P. said...

Puhas foldi käsi see TT. Pole väärt midagi. Alla AA, KK, AK (alates middle ja late positionist) pole mõtet üldse mängida. Ja kui sul tuleb teinekord late positionist QQ, siis ka reeglina tuleb foldida. Mis siis kui flop tuleb näiteks T23?Kindel värk, et sellel vennal seal ees, kes bettis, on käes TT.

Nozzu said...

:) teie Muhh-ahh, teete ilmselt huumorit.

Anonymous said...

lol foldisid TT, sest kartsid kaotada? ei puhas +EV mäng