Saturday, March 8, 2008

3,2,1....Action!

Actionit oli täna päris palju. Kõigepealt AKs ning siis kohe üksteise järel QQ ja KK. Kõigi kolmega õnnestus ka pott koju tuua. AK-ga suht soliidne kuid QQ ja KK jäid väikeseks. Lisask sain ka UTGlt kätte AJs aga raise peale pildusid kõik oma lehed minema.

Paraku tegin ka paar lollust, mis oleks mu äärepealt miinusesse jätnud. Üks näide siin:

Pre-flop: (9 players) Nozzu is BB with 7♥ 8♥
2 folds, MP1 calls, 2 folds, CO (poster) checks, 2 folds, 2 folds, Nozzu (poster) checks.

Flop: (3.4SB) K♦ 4♥ 7♦ (3 players)
Nozzu checks, MP1 checks, CO checks.

Turn: (1.7BB) 4♠ (3 players)
Nozzu bets, MP1 folds, CO raises, Nozzu calls.

Kuna kõik chekisid flopil, siis uskusin, et mu 7 paar on parim käsi. Ümber ei veennud miskipärast ka raise. Kuigi oleks pidanud. Arvasin ilmslt, et ta tahab mind välja bluffida.

River: (5.7BB) A♥ (2 players)
Nozzu checks, CO bets, Nozzu calls.

Ei tahtnud kahe paariga (kuigi jah, sisuliselt oli mul ikkagi üks paar kuna laual olev paar ju toitis kõiki mitte ainult mind) kätt maha visata.

Results:
Final pot: 7.7BB
CO shows 4d As

Selle ja veel mõningate rumaluste pärast (ei tea mis täna lahti on, tavaliselt ma niipalju rumalusi ei tee) mängisin ma end lõpeks miinuspoolele. Õnneks päästis mind veepeale tagasi see käsi:

Pre-flop: (10 players) Nozzu is MP3 with Q♦ K♠
4 folds, MP2 calls, Nozzu raises, CO 3-bets, 3 folds, MP2 calls, Nozzu calls.


Flop: (10.4SB) 10♥ 3♣ A♠ (3 players)
MP2 bets, Nozzu calls, CO raises, MP2 calls, Nozzu calls.

Et mul oli rea tõmme ja pott oli suur, siis polnud enam kasulik loobuda.

Turn: (8.2BB) Q♠ (3 players)
MP2 checks, Nozzu checks, CO bets, MP2 calls, Nozzu calls.

See, et flopi bettija chekkis, andis julgust. Jahtisin oma rida edasi, liiatigi oli mul nüüd QQ.

River: (11.2BB) 7♠ (3 players)
MP2 checks, Nozzu checks, CO bets, MP2 folds, Nozzu calls.

Riverist polnud mulle mingit tolku. Aga pott oli juba nii suur, et ei raatsind loobuda. Olin küll üsna kindel, et COl on A käes aga et ma olin juba nii kaugele tulnud ja CO oli näidanud end kogu sessi jooksul väga agressiivse mängijana, siis tegin ikkagi calli.

Results:
Final pot: 13.2BB
CO shows Qh Js
Nozzu shows Qd Ks



Sessioon lõppes vaatamata lollustele 13 BB plussis. Aga edaspidi pean olema tähelepanelikum.

Lõpeks üks küsimus kah, kuidas mängida suurt pocket pairi(JJ - KK) kui flopiga tuleb lauale äss? Inimestel on ju kombeks Ax ga igal juhul floppi vaatama minna. Kui sa siis teed beti, callib ässa hoidja sind tõenäoliselt kuni showdownini ja võidab poti. Sestap olen sellises situatsioonis hoidunud flopil bettimast ning visanud oma pocket pairi ära, kui kuskilt bet on tulnud.

Siit üks näide:

Pre-flop: (9 players) Nozzu is BB with Q♣ Q♦
5 folds, CO calls, Button calls, SB calls, Nozzu raises, CO calls, Button calls, SB calls.


Flop: (7SB) A♠ 2♥ 4♥ (4 players)
SB checks, Nozzu checks, CO checks, Button checks.


Turn: (3.5BB) 2♠ (4 players)
SB checks, Nozzu bets, 3 folds.
Uncalled bets: 1BB returned to Nozzu.


Results:
Final pot: 3.5BB


Kas mängisin õigesti? Võimalik, et kellelgi oli siiski A käes, kuid ta ehmus laual olevast kahest 2est ära.

No comments: