Thursday, March 13, 2008

Saun jäi saamata

Täna oleks napilt-napilt püstitanud järjekordse rekordi. Nimelt suurima miinusega sessiooni rekordi enda Triobeti karjääri jooksul.
Kaardijooks oli taas äärmiselt nigel. Kogu sessiooni ajal tuli kätte ainult kolm miskit väärt kombinatsiooni. 88(no sellise kaardi jooksu juures tuleb ka see käsi hääde hulka arvata), AKs ning AQs.

Kahte esimest neist ei õnnestunud realiseerida. AK-ga viskas küll flopiga kaks mulle vajaliku masti lauda aga ei flopp ja river mind enam ei aidanud, nii et pidin foldima - ÕNNEKS : pott võeti majaga :D

Ent jällegi pääsesin totaalsest hävingust just lõpu eel, siis kui üle tunni oli juba mängitud ning ma olin juba üle 20BB miinuses, tuli AQs kätte.
Raisesin ning sain flopiga kenasti pihta - maha tuli kaks mulle vajaliku masti ja mutt. Flopil tekkis ka kena raise-war...hakkasin juba pabistama aga turn tõigi kolmanda risti lauale ning võisin võidujoovastust nautida. Tegelt oleks pidanud vist chek-raise tegema turnil aga.... mis arvate?

Sessiooni kasumiks vaid 6 BB ent noh, mul hää meel sellegi üle, et korralikust saunast sedakorda jälle pääsesin.

2 comments:

Anonymous said...

võimalik, et su check-raise peale oleks nad lihtsalt maha visand ja sa poleks lõpust midagi enam saand...

micro limitsis , nad kipuvad üldiselt üsna tugevalt kartma... aga teisalt, mine tea, äkki mõni donk oleks ära maksnud, et riverit näha

anti said...

Cap flop!!!