Friday, March 14, 2008

Fck

Täna siis sain peksa nii, et vähe pole. Oli teoreetiline võimalus saada oma elu suurim pott, 69 BB aga läksin haledalt alt.
Tegelt, kuni sessi lõpuni ma arvasin, et kaotasin riveril lauda tulnud 2 tõttu, mis ühele vennale rea kätte andis. Ent hiljem Poker Officas kätt üle vaadates, selgus et ma olin juba turnil kaotanud. See rahustas nats. Ahh, vaadake ise. Tegelt ma arvan, et ma mängisin seda kätt õigesti.
Noh ja igatahes sai sellega jälle üks rekord purustatud - nii suurt miinust kui selle käega, polnud ma Triobetis veel saanud: 12 BB.

Ja nagu sellest veel vähe oleks olnud. Järgmise käeks oli mul pihus 67s mille ma maha viskasin late positionilt. Ja muidugi, turnil oleks mul käes olnud Straight Flush. Minu esimene straight flush kogu mu pokkerikarjääri ehk siis umbes 13 000 käe jooksul. Fck noh! Kuue kuradi kuu pärast proovime jälle.


Kogu sessioon lõppes 20 BB miinuses. Siukest laksu oligi oodata, viimased päevad on kõik allamäge läinud. Mai tea, nüüd lähen laamendan närvide rahustuseks natuke FullTiltis.

EDIT: Ok, selle daala, mis ma Triobetis kaotasin, võitsin FullTiltis tagasi. Mis on seal muidugi eriti hale, 4 BB kasum. Ja pealegi, mis loeb mulle FullTilti konto, Trios on vaja bankrolli kasvatada.

EDIT:
Nii, mässasin siin vahepeal PT ja PokerEVga. Selle tulemusena joonistas PokerEV mu mängu kohta graafiku, millest järeldub vist, et ma kohe üldse ei oska seda mängu mängida? On nii?


Ma täpselt ei tea, kas ma oskan seda graafikut õigesti lugeda, aga kas ma saan õigesti aru. Et mul on olnud siiani lihtsalt ropult õnne (roheline joon üle punase) ehk siis mul on läinud optimaalsest keskmisest (punane joon) paremini.
Enamuse tulust olen saanud kätest, mis ei klähe showdownini. Samas pottides, kus ma olen läinud showdownini välja, olen ma kõvasti miinust teeninud(sinine joon). Mis tähendab, esiteks seda, et ma hoian oma headest pocket kaartidest liialt kõvasti kinni, teiseks ei mõtle, mis vastasel käes võib olla, vaid keskendun ainult oma kaartidele.

Njah, graafik on vastikult aus: sest tegelikult olen ma siiani pidanud end mängijaks, kes läheb ehk liiga harva showdownini ning on valmis laydowne tegema. Kui ma vaatan oma sessioonide graafikuid eraldi, siis sealtki ei paista väga palju mingied suuri langusi. Ses mõttes, et ma pole mingi kahtlase kaardikombinatsiooniga võitlema läinud. Pigem on langused väiksed ja võidud suured.
Tõsi küll viimasel paaril sessil on tõepoolest ette tulnud suuri kaotusi, kus ma paremuselt teise või koguni kolmanda käega olen showdowni end välja võidelnud.

2 comments:

Anonymous said...

ole mureta nende str8 flushidega, neid tuleb tihedamini kui arvata oskad, ma olen neid hoidnud üle 10ne ja ma pole mängind rohkem kui 40k kätt

Anonymous said...

ära seda pokerev graafikut liiga tõsiselt võta. see programm on lhe mängija jaoks pmst mõtetu. võid 2p2 lhe foorumitest selle kohta kergesti kinnitust leida.