Thursday, March 6, 2008

Rikkusin reeglit

Et ma eile suht suurelt kaotasin, siis vandusin täna alla ja kobisin lauast pärat 53 mänguminutit välja. Lihtsalt stack oli juba nii suur, et ma ei suutnud kaotuse hirmus enam oma A mängu teha.

Tegelt sain jälle kohe alguses majaga 21 BB plussi, mis oli juba suurem pluss, kui mu eilne kaotus.
Sundisin end siiski lauda jääma ning õnnestus ilma oluliste tagasilöökideta veel kaks korda pot endale saada. Ühe korra big blindist AJo flopist poiste paari otsa komistades.
Teisel korral 99ga buttonilt raisedes. Flop viskas lauda kaks poissi aga kummalgi kahest mängu jäänud tegelasest J käes polnud. Bettisin edasi, turn ja river tõid lauda kaks väikest ruutut, nii et lõpeks oli laual flushi võimalus. Õnneks näitas ainus lauda jäänud vastane chekiga, et ruutusid ta ei püüdnud. Bettisin, tema callis külmalt ning mina võitsin poti.
Sellega võiduga oligi kasum juba 32 BB, ehk eilne kaotus oli pea kahekordselt tagasi saadud ja ma otsustasin lesta lasta. Pealegi, 32BB plussis on mu uus rekord Triobetis. Yeah :)

You got to know when to hold em, know when to fold em,
Know when to walk away and know when to run.





No comments: