Wednesday, March 12, 2008

TT-needus läbi?

Nii igavat sessi kui täna oli, pole ma enam ammu pidanud üle elama. Flopi vaatamise prose vaid 9,38 (tavaliselt kõigub see mul kuskil 14 ja 18 prossu vahel) . Isegi BBga õnnestus täna vaid paar korda floppi vaatama minna.

Ega mul rohkem kaarte kätte tulnudki, kui suht mängu alguses JJ, mis õnnestus ka ära realiseerida. Ning mängu lõpus TT. Jap, jälle see TT mis mul siiani oli vist kahjumlikkuselt teisel kohal olev kombinatsioon.

Aga et ta mul buttonil käes oli, otsustasin siiski saatust narrida ja raisesin TTga. Terve trobikond vendasi tuli kaasa kah. Ja vaata - flop viskaski kümne lauale.
Õnneks oli selles callijate kambas ka üks agressiivne vend, kes hoolitses poti kasvatamise eest ning bettis nii flopil kui turnil , mulle jäi raisemise rõõm. Kaasajooksikuid oli kah piisavalt.
Lõpptulemus - krabasin oma Triobeti suurima poti võidu : 40 BB, millest 30 BB oli puhas kasum, mis on samuti rekord.

Sedapsi siis jah: Kogu sessiooni kasumiks jäi 21 BB.

7 comments:

Anonymous said...

hei, mis progega sa need statsid ekraanile said? enamus tahab ju mingit raha, et neid näha...

Anonymous said...

PS. tubli tulemus, ja hea et TT kasu tõi lõpuks

Nozzu said...

Ahoi, see proge on Poker Office http://www.pokeroffice.com/ ning ka selle eest küsitakse raha.

Mulle on jäänud mulje, et väga paljud pokkerimängijad kasutavad Poker Office asemel hoopis Poker Trackerit http://www.pokertracker3.com/ ent seegi on tasuline.

Ei oskagi öelda, kumb neist parem on - mulle isiklikult meeldib Office rohkem. Sellel kuidagi kasutajasõbralikum GUI. Ent harjumuse asi kindlasti.

Nozzu said...

P.S Tänan. Ning suured tänud ka blogi lugemie eest.

Anonymous said...

bollocks, kuna ma nii "ihne" (loe: mängin nullist end üles ja pole piisavalt kõrgel, et mingi raha kulutada eraldi nännile, mis tooks infi otse lauale) olen siis jätkan senist teed pidi, s.o note'ides ja aeg-ajalt pokertrackerit (selle tõmasin torrentiga ja crackisin ära) lahti lüües edasi mänimist. :) Aga sulle edu.

RP

Nozzu said...

Aga kui sul on crackitud pokertracker, siis sa oled omadega ju täitsa heas seisus, sellega annab mängu analüüsida küll tagantjärgi ning graafikuidki joonistada.

Vaata Ranka blogis on lingid neile programmidele, mis PokerTrackeri statistikat kasutades igast vahvaid jooniseid teevad.

Anonymous said...

ja aga need ei tõmba mulle mängu ajal kaasmängijate statistikat laua peale, kohale, korõvale ega midagi

RP