Tuesday, March 25, 2008

Lucky me

Täna tuli mulle meelde, mis selles mängus meeldivat on. Algul kui lauda istusin, ehmusin ära, seal istus sell, kelle olin märgistanud kui agressiivse tüübi. Mulle ei meeldi eriti mängida, kui potid juba preflopis suureks aetakse.

Paari käe pärast sai selgeks, et minu poolt kardetud tüüp pole sugugi nii agressiivne kui minu jaoks uus nägu Alphab36. Tüüp vaatas 100% igat floppi ning tema preflop raise prose oli 43.59. Tavaliselt raises ta igal tänaval ning läks calldowni. Kui ta just ei muckend siis näitas ta reeglina mingeid suvalisi kaarte. Lühidalt, siukest maniakki polnud ma eales näinud.

Ja teda ma ei kartnud kah. Otsustasin, et nüüd tuleb lihtsalt super-tight olla ning oma võimalust ootama. Ma ei pidanud pettuma. Mingi 14 käe ajal tuli 99 kätte. Raisesin ja sain flopil seti. Rohkem polnudki vaja raiusime Alphabiga kuni showdownini maha ning pistsin poti taskusse.

Tiksusin vaikselt edasi. 24 käsi tõi püssi all mutid kätte ja virutasin raise. Terve trobikond mehi tuli kaasa. Flop ei toonud mulle hääd midagi aga tegin ikka beti kuna overcardi kah lauale ei tulnud. Maniakk muidugi raises, millele mina omakorda vastasin reraisega. Vaadake ise, mis edasi sai. (See oli pagana napp võit, sest vastasel oli full house poistega.)

Igatahes teenisin oma elu suurima profiti. Rohkem kui kahekordistasin oma standard stardistacki (jäin 28 BigBeti plussi) ning kobisin lauast pärast blinde välja.

Ok, mul oli õnne, tõepoolest oli. Ja olgugi, et pokker pole õnnemäng kuid kas mulle ei kulu siis raasikest õnne ära pärast nii paljusid ebaõnnestumisi.
See on ju ebaõnnestumine, kui statistiliselt kõige kasumlikum AA on mulle enim kahju teeninud kätekombinatsioon. Eilegi oleksin viimase käeva miinusest välja saanud, kui ässad poleks purunenud vastase riveril täis kobistatud reale.

Igatahes tänase sessiooni graafiline kuva siin:

No comments: