Saturday, March 22, 2008

Back in business

Nagu ikka nädalavahetustel, polnud Trios minu limitil täna kedagi mängimas. Toksisin siis partyt. Seal oli vaja 10 punkti kokku saada, et mingil munade loteriil vms. osaleda. Tegin kaks sessiooni ja sain oma 10 pointsa täis. A kui nad nüüd tahavad standardpunkte mitte koos boonuspunktidega, siis olen ikkagi munadest ilma.

Pohh. vähemalt läks mäng üle pika aja jälle normaalselt. Ühel sessil jäin 12 BB(et siis big betti, mitte bigblindi, nagu ma nüüd teada sain) plussi ja teisel 10. Ok, tegelt tegin kolm sessiooni aga kolmas jäi nulli.

Esimene:
Teine:

Ahjaa, neljapäeval osalesin oma elu esimesel live mängul kah. Vinge kogemus. Homegame, NL turniir rebuydega.
10 meest oli lauas. Suht agressiivne ja loose mäng. Et mul aga kaarte kohe kuidagi kätte ei tulnud, istusin ma nigu üks tight jurakas oma laua otsas ning muudkui foldisin. Samal ajal liikus ilgelt suur chipi hunnik mööda lauda ringi. Chipleaderid kerkisid ja vajusid taas põrmu.

Mina nagu ei mänginudki. Mai tea, 7 tunni jooksul vaatasin vist ainult mingi viis korda floppi ja kolm korda läksin showdownini. Aga näe, kolmandaks ehk rahasse sain.

No comments: