Tuesday, March 11, 2008

AAAA

Suht kobe sessioon oli täna. Pildus igast lubavaid kaarte pihku. Enamus õnnestus ka realiseerida. Aint ühe AKo ja AJs läksin alt...aaa pocket neljadega kah. Kuid kogu selle jama korvas mu triobeti esimene nelik - pealegi veel ässadega. Ülbe värk, eh? Paraku jäi tulum küll suht väikeseks. Äkki oleks pidanud riveril slowplayma, kuid ma ei usu. Olin terve käe agressor olnud, nii et tõenäoliselt oleks vastane ikkagi chekkind.

Igastahes, asi vääris üles pildistamist. Nelikut ju päris iga päev ette ei tule :)

A see oli mõnus üllatuskäsi. No kust ma pidin aru saama, et tal kaks paari käes, kui ta lihtsalt callib mu käsi. Ok-ok, tõenäoliselt kartis, et mul on mast või rida. Ja see on ok. Aga ikkagi, ma arvan, et mu bet riveril oli õigustatud. Igatahes kukkus mul karp lahti kui showdownil pott tema juurde libises.

Üldiselt läheb ju kenasti. Märtsis olen ainult ühe sessiooni miinuses lõpetanud, kuid 20 dollari teenimise graafikust olen ikkagi lootusetult maas. Kuuel päeval olen saanud ainult mängida ja kasum vaid 2.9 doltsi. Noh, sellele võib veel juurde lisada Partys teenitud 89 senti ja FullTiltis teenitud doltsi. Aga ikkagit. Asi pole praegu ju raha teenimises raha pärast vaid bankrolli kasvatamises, et saaks kõrgematele limiitidel kobida.
Noh, ma arvan, et kui mul õnnestub 100 doltsi kontole koguda, siis võiks proovida aste kõrgemat limiiti. A sinnani on veel ligi 70 doltsi minna. Ehk siis praegus tempo juures võtab see veel seitse kuud. Seitse kuud ! :( Ehk siis millaski oktoobris. Grrr......

Tänane ralli lõppes 20 BB plussis:

No comments: