Wednesday, March 19, 2008

Hurraaa!

Täna oli suurepärane kaardijooks. LIHTSALT OIVALINE. Sessiooni (ca 80 kätt) jooksul tulid mul kätte: KK, AA, AA, AA, AKo, QQ, TT ja ma KAOTASIN NENDE KÕIGIGA. KÕIGIGA! SUURELT!!

Kogu sessiooni kahjumiks 90 BB(tegin ka reloadi). Pole kunagi veel niipalju kaotanud. Nii, et rahalaudades olen märtsis hetkel 67 BB miinuses. Ehk siis õgin juba oma piskut veebruarikuu kasumit. Lahe rsk. Niipalju siis 20 doltsi kasumi teenimisest.


Kogu märtsi tabel näeb siis selline välja. Masendav. Lihtsalt masendav.

5 comments:

Anonymous said...

0.05/0.10 limiiti mängid ikka või mida? ei loe sellelt esimeselt graafikult kuidagi 90BB miinust välja. 1BigBet (mitte BigBlind) sinu mängus on ikka .10 mitte .05 nagu mulle paistab et sa arvestad.

Anonymous said...

1BB 0,05/0,10 limitis ikka 0,2$.

Nozzu said...

Eee...jah, ma olen algusest peale arvet pidanud BigBlindides(minu levelil .05) mitte BigBettides.
Umm...et, kogu mu raamatupidamine on siis rappa läind?

Anonymous said...

to anon2:
0.05/0.10 limiti lauas on small blind 0.02 ja big blind 0.05 ning small bet 0.05 ja big bet 0.10. nii et 1BB siiski 0.10.

to nozzu:
noh, oma plussid/miinused saad ju lihtsalt 2-ga jagada :) -50BB microlimit fullringis pole just igapäevane asi, aga nagu anti varem kommenteeris, siis kõikumised limitis (eriti shorthanded) võivad olla suht suured. ma ei mäleta kas lugesin seda kuskilt eesti foorumitest (vaevalt küll arvatavasti, sest eestlased ei mängu ju fixed limitit :)) või 2p2 mõni aeg tagasi, aga suht kenasti oli öeldud micro fullring lhes pole su sõbrad AA/KK/QQ/AK vaid suited connectorid (millega flopata rea/mastitõmme) ja paarid (millega flopata kolmik).

Nozzu said...

"micro fullring lhes pole su sõbrad AA/KK/QQ/AK vaid suited connectorid (millega flopata rea/mastitõmme) ja paarid (millega flopata kolmik)."

See on tabavalt öeldud küll.