Sunday, March 9, 2008

Aaggrhhh......mäng on käest ära läinud. Teen jälle mingeid nõmedaid calldowne, ehkki tean, et olen käe kaotanud.

Näide 1 (lingina on vist ikkagi parem panna, käte siia kopimine tekitab liiga suure läbu). Selle käe puhul mängisin kuni riverini õigesti aga riveril oleks pidanud vist loobuma, ehki mul oli top-pair käes.

Näide 2 Vastase raisest turnil oleks pidanud aru saama, et mu overpair pole enam piisavalt hea. Aga lasin ennast ära petta sellest, et vastane oli kogu sessiooni äärmiselt agressiivselt mänginud.

Ning kõige hullemini mängitud käsi mis mind küll lõpuks miinusest välja donkas aga ikkagi...Juba flopil oleks pidanud vastase, kes preflop raises, beti peale oma kaheksad käest ära viskama. Oleks ju?
Kuigi teisalt jah, tegu oli jälle selle agressiivse vennikesega. Ning tema flopi bet oli ilmselt lihtsalt järellainetus sellele raisele, mis ta preflop tegi. Ehh, keeruline lugu. Andke nõu ja kommenteerige palun noid käsi.

Kogu sessioon oli üks paras rollercoaster, nii et kui ma järjekordselt plussi olin saanud, siis kobisin lauast ära, kuigi mängitud oli vaid tund ja kümme mintsa. Närv ei pidanud vastu.




No comments: