Friday, March 7, 2008

Täna ei saavutanud midagi, lõpetasin seal kus alustasin. Kaks tundi olen otsinud võimalust kuidas poker office hand history faili convertida. Seni tulutult. Keegi teab? Tahaks otse siia näidiskäsi postitada.

Edit: SAIN FUNKAMA ASJA: Abiks see leht.

Pre-flop: (10 players) Nozzu is BB with J♠ J♣
UTG calls, 3 folds, MP2 calls, MP3 (poster) checks, CO raises, 2 folds, Nozzu calls, UTG calls, MP2 calls, MP3 calls.


Flop: 6♦ 5♥ 10♠ (10.4SB, 5 players)
Nozzu checks, UTG checks, MP2 checks, MP3 checks, CO checks.


Turn: 3♥ (5.2BB, 5 players)
Nozzu bets, UTG calls, MP2 folds, MP3 calls, CO calls.


River: K♦ (9.2BB, 4 players)
Nozzu bets, 3 folds.
Uncalled bets: 1BB returned to Nozzu.


Results:
Final pot: 9.2BB

See on natuke kummaliselt mängitid JJ eksole. Aga ma katsun selgitada.
Preflopil ehmatas CO raise mu ära ning seetõttu ei hakanud ma teda üle karjuma vaid tegin lihtsalt calli.
Flop oli minu jaoks soodne aga ma kartsin, et äkki on COl mingi suur paar käes ja seetõttu chekisin. Minu üllatuseks chekis ka CO. Millest järeldasin, et tal ei ole ei suurt paari käes ning ta ei flopanud ka kolmikut. Sellest teadmisest ka turni bet.
Aga riveril lauda karanud K tegi küll meele mõruks. Oli ju tõenäoline et COl on käes näiteks AK. Et ma aga kindlasti tahtsin showdowni minna, siis otsustasin ise beti teha, parem ikka kui cry-call. Ning taas suutis CO mind üllatada, seekord foldiga.


2 comments:

HouseOfAces said...

http://www.pokerhand.org/ on selline koht kuhu saad käed üles panna ja lingid siia blogisse.
Vast on see mida vajad ;)

Nozzu said...

Tänud lahke soovituse eest houseofaces.
Seda pokerhandi olen tegelikult kasutanud juba ning linkinud kah blogisse. Aga ma mõtlesin, et mugavam on lugeda kui saaks kohe siia blogisse postitada käe, nii et peaks mingite linkidega mässama.

Aga tundub jah, et tuleb ikka selle pokerhandi juurde jääda.