Tuesday, March 18, 2008

Mina olengi esmaspäeva peletis

Eile sai siis Trios Monday Monster freerolli taas tehtud. Juba eismese jaotusringi ajal, enne veel kui blindid minuni jõudsid, kargas mulle AA kätte. Ma ei osanud suure ähmiga muud teha, kui kohe all-inni minna. Nii kui olin seda teinud hakkasin end kohe kiruma, et mis nüüd saab...mis nüüd saab....äkki keegi ei calli, või kui callib, siis äkki saan tünga...etigal juhul kuradi loll ja oleks pidanud flopi ära ootama.
Mai teagi mida ma rohkem kartsin, kas seda, et kõik foldivad või seda, et keegi callib. Anyway, mind calliti. Pocket seitsmetega. Flopp tõi lauale aga ässa. HAHA .. stack kahekordistatud.
Siis, mõnda aega hiljem sain 99 kätte. Callisin külmalt, ei julend raiseda. Flopp tõi 9 lauda. Pidu, pidu. Võitsin jälle poti.

Selle esimese tunni jooksul sain VEEL KAKS KORDA pocket ässad kätte. A ma ei jaga ju seda pakkumise värki vapsee NLis. Kas panna 1/4, 1/2 või 2, 3, 4 kordne raise....ei tea, sahmin umbes. Ühe ässapaariga õnnestuski vaid blindid saada. Aga teisega sain ikka turnini välja ja väheke actionit.

Kõige suurem stack oli mul mingi 5300 vms. Pidasin pöialt, et mulle enam midagi kätte ei tuleks, kuni ma rahadeni olen vaikselt tiksund. No ei tulnud kah õnneks. Siis kui 699 kohale jõudsin ja 4 doltsi kindlustatud, tundsin hullu kergendust.

Ja siis just kui blindid olid mu ära söönud, nii et stack vaid mingi 800 nööpi, sattus mulle veel AKo kätte. Õnnestus jälle mingi 4K nööpe saada. Siis tekkis juba väike lootus, et ehk õnnestub hoopis 5 doltsi tasku panna. Keerasin jälle kraanid kini ja tiskusin blindidega tasapisi allapoole. Välja langsingi alles 425 koha peal(alustajaid üle 6000) ning teenisin 5 doltsi.

Ega ma uhke pole selle saavutuse üle, NL on minu jaoks ikkagi loterii kus minu osa võidu saavutamises on suht väike. Ent siisk ivõin ma rahul olla. Eelmise nädala lõpus cashis kaotatud paar doltsi on tagasi saadud.

Täna õhtul siis jälle rahalauda.

No comments: