Monday, April 7, 2008

Ei saand täna asja korralikult käima. Miinuspoolele küll ei vajunud aga korralikult plussi kah ei saanud. Lollusi ei teinud, noh selleks ei antud võimalustki.

Aaa...ühe calliga (selle üle mille tunnistajaks ka power oli) olen päris rahul. Käsi ise siin. No võimalik, et kahe sellise owercardiga on riveril call loomulik.A mina mõtlesin tükk aega enne kui selle calli tegin. Mõtlesin selgeks, miks ma selle calli teen.
Mitte lihtsalt sellepärast, et nii on kombeks vaid sellepärast, et vastane oli sessiooni ajal näidanud paar korda bluffi, samuti oli ta eelmise käe just high kaardiga võitnud. Oletasin, et tal võib suure tõenäosusega seegi kord lihtsalt tugev kaart käes olla ja sellele ma alla ei jää, halvimal juhul jääme viiki. Nii, et call oli õigustatud.
Samas kartsin, et tal võib üheksa pihus olla (ok, normaalne mängija poleks x9 ilmselt mu preflop raiset callind aga tema oli loose ja nojah ta oli nagunii juba ühe beti sisse pand, mis õigustas ta calli minu raisele) ning sellepärast ma ei raisend. Ehkki hea mängija oleks siinkohal ehk ikkagi raise vastu virutanud.
Siuksed segased arutelud siis. Mai katsu siin kedagi õpetada, lihtsalt näidata oma arutluskäiku ja küsida teie käest, kas see on korrektne.

Sessiooni lõpptulem +4 BB

No comments: